صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / در شهرستان الیگودرز هیچ قلیان‌سرایی وجود ندارد
در شهرستان الیگودرز هیچ قلیان‌سرایی وجود ندارد

در شهرستان الیگودرز هیچ قلیان‌سرایی وجود ندارد

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: در این شهرستان هیچ قلیان‌سرایی وجود ندارد.

قلیان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، حسین صالحی اظهار کرد: یک مورد بسیار خوبی که در شهرستان الیگودرز توانستیم با موفقیت اجرایی کنیم؛ بحث جمع‌آوری قلیان‌سراها است.

وی تصریح کرد: باید اعلام کنم که در شهرستان الیگودرز هیچ قلیان‌سرایی وجود ندارد. چون از باب تهدید علیه بهداشت عمومی و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی شبکه بهداشت به ما اعلام کرد که عرضه قلیان در اماکن عمومی، تهدید علیه بهداشت عمومی است، لذا شبکه بهداشت این گزارش را به ما داد و مطابق این گزارش تمام قلیان‌سراهای شهرستان را جمع‌آوری کردیم.

صالحی خاطرنشان کرد: البته ما صرفاً به جمع‌آوری قلیان‌سراها اقدام نکردیم بلکه صاحبان این مراکز را به برخی دستگاه‌ها معرفی کردیم تا با اخذ وام‌های خود اشتغالی، شغل جدید ایجاد کنند.

دادستان الیگودرز به مقوله آموزش هم پرداخت و افزود: کار دیگری هم که در راستای احیای حقوق عامه صورت گرفته است بحث آموزش به دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی ادامه داد: در این رابطه هفته‌ای دو روز به عنوان قاضی مدرسه در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان حاضر شده و درباره آسیب‌های اجتماعی و مسائل حقوقی و قضائی، آموزش و اطلاع‌رسانی حقوقی صورت می‌گیرد.

صالحی گفت: این کار برای ارتقای آگاهی حقوقی مردم است که نقش پیشگیرانه داشته و خوشبختانه با استقبال زیاد دانشجویان و دانش‌آموزان همراه بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.