صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / کسب رتبه نخست دادگستری گلستان در تکریم ارباب رجوع
کسب رتبه نخست دادگستری گلستان در تکریم ارباب رجوع

کسب رتبه نخست دادگستری گلستان در تکریم ارباب رجوع

رئیس قوه قضائیه در نشست امروز خود با رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر کشور، از دادگستری گلستان به عنوان دادگستری پیشرو در تکریم ارباب رجوع تجلیل کرد.

00

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان در رابطه با کسب رتبه نخست دادگستری گلستان در خصوص تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: رفتار محترمانه و رعایت کرامت انسانی، رعایت بی‌طرفی در رسیدگی‌ها و اعمال قانون، دسترسی آسان و سریع به خدمات دادگستری، بهبود و اصلاح روش‌های رسیدگی و شفاف سازی و اطلاع رسانی خدمات دادگستری به مردم از علل کسب مقام نخست دادگستری گلستان در بین ۳۱ استان کشور است.
وی افزود: اقدامات دادگستری‌های استان در قالب برنامه تکریم ارباب رجوع سالانه پایش و پس از بررسی، استان‌های برتر معرفی می‌شوند که امروز رئیس کل دادگستری گلستان تقدیرنامه خود را از آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه دریافت کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: گلستان در مدل تعالی فرهنگی نیز برای دومین سال پیاپی عنوان سوم کشور را در بین دادگستری‌ها، کسب کرد.
وی افزود: مدل تعالی فرهنگی با هدف برنامه محور کردن اقدامات فرهنگی و تلاش برای بهبود فرهنگی دینی و سازمانی کارکنان در حوزه‌های قضائی سراسر کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.