صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / با اقدامات انجام‌شده در خوزستان، خسارات سیل به حداقل رسید

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور:

با اقدامات انجام‌شده در خوزستان، خسارات سیل به حداقل رسید

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌گرفته در خوزستان، آسیب‌ها به حداقل رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه خوزستان، محمد امید در حاشیه بازدید از روستاهای حاشیه رودخانه دز در شهرستان شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش دولت بر این است که اکنون که سطح آب در مناطق سیل زده فروکش کرده است، در بحث بازسازی مناطق سیل زده ورود کند.

وی افزود: امروز از نزدیک اقدامات انجام گرفته در مقابله سیلاب را در برخی از روستاهای خوزستان بازدید کردیم و خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته در خوزستان، آسیب‌ها به حداقل رسید.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور تصریح کرد: ستاد مرکزی به صورت روزانه جلساتی را برای بازسازی مسکن‌ها، پرداخت خسارت‌های وارد شده به اموال خانوارها و… برگزار می‌کند و در این زمینه مصوبات بسیار خوبی در دولت به تصویب رسیده است.

امید عنوان کرد: دولت برای حل مشکلات سیل زدگان به صورت جدی ورود کرده است. در این زمینه دولت به دنبال آن است تا آسیب‌ها به سرعت شناسایی و سپس نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت خسارت‌ها و بازسازی در سطح مناطق سیل زده کشور آغاز شده است، ادامه داد: بخش‌هایی از فضاهای عمومی مانند مدارس و مراکز بهداشتی که در سیلاب‌های اخیر آسیب دیده‌اند، قرار است تا از سوی وزارتخانه‌های مربوطه بازسازی شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور عنوان کرد: مسئولان در خوزستان شبانه‌روزی در کنار مردم بوده‌اند و به خوبی برای حل مشکلات مردم وقت گذاشته‌اند.

امید بیان کرد: بخشی از مشکلات در حوادث غیر مترقبه‌ای مانند سیل دست مسئولان نیست و این مشکلات پیش می‌آید. مهم آن است که همه با یکدیگر تلاش کنیم تا خرابی‌های ناشی از این حوادث را بازسازی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.