چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پیام تبریک سرلشکر صفوی به سرلشکر جعفری

پیام تبریک سرلشکر صفوی به سرلشکر جعفری

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه تبریک گفت.

رحیم صفوی

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

مسئول محترم قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه

سلام علیکم
بدین وسیله انتصاب جنابعالی را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا تبریک عرض می کنم.
بی شک تجربیات گران سنگ جنابعالی در بیش از یک دهه فرماندهی کل سپاه توأم با انگیزه، تعهد و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی دستمایه ای است که موفقیت و سربلندی جنابعالی را در گسترش و تعمیق معارف انقلاب اسلامی و کمک به تحقق بیانیه گام دوم را نوید می دهد.
امید است در مسئولیت خطیر فراروی نیز همچون دوران دفاع مقدس و پس از آن در سطوح عالی فرماندهی و مدیریت در سپاه، منشاء خدمات برجسته باشید.

سلامتی و توفیقات روزافزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.