صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / پاپی‌زاده: به جای بازدیدهای هوایی، بین گنداب حاصل از سیل خوزستان زندگی کنید

خطاب به روحانی

پاپی‌زاده: به جای بازدیدهای هوایی، بین گنداب حاصل از سیل خوزستان زندگی کنید

نماینده مردم دزفول در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: به جای بازدیدهای هوایی از مناطق سیل‌زده خوزستان، یک روز زیر چادرها و گنداب حاصل از سیلاب زندگی کنید.

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس پاپی‌زاده در تذکر شفاهی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس با مخاطب قرار دادن رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور تعجب می‌کنم چطور هنوز متوجه نشده‌اید که خوزستان در شرایط بحرانی و خاص به سر می‌برد. قوانین و تصمیمات جاری برای مدیریت در شرایط عادی نوشته شده اما مردم خوزستان در شرایط بحرانی زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: آقای روحانی، مردم خوزستان دلیل بحران سیل اخیر را در این می‌دانند. جنابعالی و دولت محترم، هنوز به درک درستی از بحران خوزستان نرسیده‌اید. جا داشت به جای بازدیدهای هوایی از مناطق سیل‌زده در بین مردم زجر کشیده حضور می‌یافتید یا یک روز در خوزستان گرم در زیر چادر و در بین گنداب حاصل از سیلاب زندگی می‌کردید تا متوجه عمق مشکلات مردم خوزستان می‌شدید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور، اعلام شرایط فوق‌العاده در خوزستان و بسیج واقعی همه امکانات کشور حداقل اقدامی است که جنابعالی می‌توانید برای مردم خوزستان انجام دهید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.