صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / استقامت استقلال مقابل حملات الهلال در نیمه نخست
استقامت استقلال مقابل حملات الهلال در نیمه نخست

استقامت استقلال مقابل حملات الهلال در نیمه نخست

تقابل استقلال و الهلال در نیمه نخست بدون گل تمام شد.

دیدار الهلال و استقلال

به گزارش کسب و کار نیوز، در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C، استقلال ایران در امارات مهمان الهلال عربستان بود. این بازی در نیمه نخست گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.

گزارش بازی

خطرناک‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۹ توسط منشا خلق شد که شوت محکم این بازیکن را دروازه‌بان الهلال در دو مرحله را دفع کرد. یک دقیقه بعد، علی کریمی روی اشتباه بازیکن الهلال صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت این بازیکن از فاصله ۲۵ متری به اوت رفت.

در ادامه بازی مجدداً در اختیار بازیکنان الهلال قرار گرفت. پاس شهرانی در داخل محوطه جریمه به گومیس رسید اما شوت این بازیکن با برخورد به مدافع استقلال از روی دروازه این تیم دور شد. هنوز دقایقی از این حمله نگذشته بود که موج بعدی حمله روی دروازه استقلال شروع شد که ابتدا حسینی دچار اشتباه محاسباتی در خروج از دروازه شد اما مدافعان استقلال به موقع توپ را دور کردند و در بازگشت حسینی توانست توپ را در اختیار گیرد.

در ادامه حملات پرتعداد الهلال روی دروازه استقلال، بلیهی از چند قدمی با ضربه سر دروازه حسینی را تهدید کرد که این دروازه واکنش خوبی روی این ضربه داشت. نواف العابد در دقیقه ۲۳ در موقعیت بسیار خوب با دروازه استقلال نتوانست از سد حسینی عبور کند و شوت او را دروازه‌بان استقلال با پا به کرنر فرستاد.

بازی در ادامه با میدان‌داری الهلال ادامه پیدا کرد ولی خط دفاعی استقلال به زور خطا و واکنش‌های خوب حسینی توانست جلوی حملات این تیم را بگیرد. در آخرین دقایق نیمه دوم و در دقیقه ۴۱، فرار تندوتیز پاتوسی و سانتر او به روی دروازه در موقعیت تک به تک روی سر نورافکن فرود آمد اما ضربه او به آسانی در اختیار معیوف قرار گرفت تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.

ترکیب استقلال: وینفرد شفر، سید حسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر (کارت زرد)، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و گادوین منشأ (کارت زرد).

ترکیب الهلال: عبدالله معیوف، جهفلی، بلیهی، شهرانی، بریک، خبیری، دگنک، نواف العابد (کارت زرد)، کارلوس ادواردو، جووینکو و گومیس.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.