صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / بهنام محمودی: والیبال باید به المپیک برسد/ عدم ثبات مدیریت به تیم ملی ضربه می‌زند
بهنام محمودی: والیبال باید به المپیک برسد/ عدم ثبات مدیریت به تیم ملی ضربه می‌زند

بهنام محمودی: والیبال باید به المپیک برسد/ عدم ثبات مدیریت به تیم ملی ضربه می‌زند

کارشناس والیبال ایران معتقد است، عدم ثبات مدیریت در فدارسیون به تیم ملی والیبال ضربه می‌زند و تیم ملی باید به بازی‌های المپیک 2020 صعود کرده و در آنجا موفق باشد چون از برنامه‌های بلند مدت فدراسیون است.

بهنام محمودی

به گزارش کسب و کار نیوز را می‌خوانید.

* از نظر من انتخابات والیبال باید زودتر برگزار شود

محمودی درباره برگزار نشدن انتخابات فدراسیون والیبال و تأخیر در تعیین تکلیف ریاست این فدراسیون، توضیح داد: در مورد فدراسیون والیبال باید بگویم که آقای داوری پس از آمدن به فدراسیون گفتند که قرار است شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که جو والیبال آرام شود تا انتخابات را زودتر برگزار کنند. به آقای داوری خسته نباشید می‌گویم و خوشبختانه الآن شرایط والیبال ایران آرام است اما، به نظر من بهتر است انتخابات والیبال سریع‌تر برگزار شود و دلیل این تأخیر را نمی‌دانم! به نظرم بهتر است جامعه رسانه در این مورد از مسئولان سوال کنند اما از نظر بنده به عنوان یک کارشناس، بهتر است انتخابات والیبال هر چه سریع‌تر برگزار شود.

* عدم ثبات مدیریت به تیم ملی ضربه می‌زند

ملی‌پوش اسبق تیم ملی والیبال درباره به تأخیر افتادن برنامه‌های تیم ملی برای شروع تمرینات نیز توضیح داد: یکی از ضربه‌هایی که عدم ثبات مدیریت به والیبال می‌زند به وجود آمدن همین مشکلات در برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات تیم ملی است. باید از تیم ملی حمایت کرد هرچند که سال سختی را از نظر اقتصادی پیش رو داریم. فردی که در رأس کار است باید بتواند تدبیر خوبی را برای استفاده از منابع مالی فدراسیون کند تا در ادامه راه به مشکل نخوریم.

* والیبال باید به المپیک برسد

او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط والیبال می‌توان به موفقیت تیم ملی در رقابت‌های پیش رو از جمله انتخابی المپیک و لیگ ملت‌ها امیدوار بود؟ اظهار کرد: من همیشه گفته‌ام که والیبال باید در انتخابی المپیک موفق باشد چون، از ابتدا هدفگذاری کرده‌ایم که در المپیک ۲۰۲۰ به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کنیم. از ابتدا هم برای این مهم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم به این هدف برسیم.

محمودی ادامه داد: لیگ ملت‌ها هم سیاستی است که فدراسیون جهانی والیبال برای توسعه این رشته آن را مد نظر دارد و تیم‌ها هر سال باید در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند تا خود را برای مسابقات جهان و المپیک آماده کنند. با این حال من فکر می‌کنم دیگر در لیگ ملت‌ها بی‌تجربه نیستیم و تیم خوبی را هم با وجود جوانان و لژیونرها در اختیار داریم که می‌توانند نتایج خوبی را برای والیبال ایران در این رقابت‌ها کسب کنند.

* والیبال به جوانان متخصص نیاز دارد

او با بیان اینکه والیبال باید تعامل خوبی را با بخش‌های مختلف داشته باشد، توضیح داد: متأسفانه گاهاً شاهد بد اخلاقی‌هایی در والیبال ایران بوده‌ایم که همه این موارد به سوء مدیریت در این رشته برمی‌گردد. شاید گاهاً بتوان با مصلحت اندیشی چنین مشکلاتی را برطرف کرد اما همیشه باید قانونی وجود داشته باشد که با توجه به آن عمل کرد. من فکر می‌کنم باید مسئولان در وزارت ورزش و خانواده به این موضوع توجه کنند تا خانواده والیبال بتوانند فرد مورد نظر خود را که قابل اعتماد است برای رأس والیبال ایران انتخاب کنند.

این کارشناس والیبال افزود: آقای سلطانی‌فر و داورزنی که در والیبال بوده است باید به این مهم توجه کند که یک فرد دلسوز و خادم برای والیبال ایران انتخاب شود. نباید فردی روی کار بیاید که فقط اسمش را بزرگ کند، باید فردی رئیس والیبال شود که در رشد این رشته تأثیرگذار باشد. ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و به نظر من دیگر نیازی به افراد سیاسی نیست و بهتر است طبق فرمایشات رهبری از جوانان متخصص استفاده شود تا والیبال به روزها و جایگاه مناسب خود بازگردد.

* دست‌های پشت پرده باشد در انتخابات شرکت نمی‌کنم

بهنام محمودی در پاسخ به این سوال که آیا قصد حضور در انتخابات والیبال را دارد؟ اظهار کرد: هیچ چیز مشخص نیست و اگر دست‌های پشت پرده باشد قطعاً شرکت نمی‌کنم. من دوست دارم به والیبال خدمت کنم اما، اگر دست‌هایی پشت پرده باشد که بخواهند فرد خاصی را به صورت انتخابی و از پیش تعیین شده رئیس کنند، قطعاً شرکت نمی‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.