صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / اهمیت و سختی کار رسانه بر ما محرز است
اهمیت و سختی کار رسانه بر ما محرز است

سخنگوی جدید قوه قضاییه:

اهمیت و سختی کار رسانه بر ما محرز است

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت خطاب به خبرنگاران گفت: اهمیت کار رسانه و سختی کارتان بر ما محرز است و ما هم در دستگاه قضایی بسیار تلاش کردیم تا سختی قضاوت را به اثبات برسانیم ولی موفق نشدیم.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامحسین اسماعیلی در اولین نشست خبری خود در سال ۹۸ در سمت سخنگوی قوه قضاییه ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) گفت: خدا را سپاسگزارم که بر من این منت را نهاد و از ریاست قوه  قضاییه تشکر می کنم که به این حقیر اعتماد کردند و باعث این شدند که هم نشینی و مصاحبت با شما را داشته باشم.

وی افزود: اهمیت کار رسانه و سختی کارتان بر ما محرز است و ما هم در دستگاه قضایی بسیار تلاش کردیم تا سختی قضاوت را به اثبات برسانیم ولی موفق نشدیم.

وی افزود: مردم ما تلاش‌های شما را در سیل اخیر و حضور در جمع مردم و ایفای نقش خطیر شما را در انعکاس این حادثه و در انعکاس همت بلند مردم ایران و نیروهای مسلح و سپاه و ارتش و بسیج و جامعه مذهبی دیدند و نقش بی بدیل بود و من هم به سختی کار شما گواهی می دهم و هم از تلاش شما تشکر می کنم.

وی در ادامه از حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قصاییه و سخنگوی سابق قوه قصاییه تشکر کرد و گفت: آنچه که اتفاق افتاد بنا به نظر ایشان بود که ایشان را از سخنگویی معاف کنند ولی همچنان ایشان معاون اول قوه قضاییه هستند.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.