صفحه اصلی / استان ها / قم / استاندار قم:ضعف زیرساخت‌های تولید در قم، سرمایه‌گذاران را گریزان می‌کند
استاندار قم:ضعف زیرساخت‌های تولید در قم، سرمایه‌گذاران را گریزان می‌کند

استاندار قم:ضعف زیرساخت‌های تولید در قم، سرمایه‌گذاران را گریزان می‌کند

استاندار قم گفت: ضعف زیرساخت‌های تولید و صنعت در قم، سرمایه‌گذاران را گریزان می‌کند.

سرمایه‌گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد غضنفری امروز در اولین جلسه رفع مشکلات برق شهرک‌های صنعتی قم و واحدهای تولیدی در سالن امام جواد (ع) استانداری عنوان کرد: بدون حضور سرمایه‌گذاران، نمی‌توان در زمینه‌های اقتصادی به رشد و شکوفایی رسید و بدون مشوق‌های تشویقی نیز، نمی‌توان در جذب سرمایه گذار موفق بود.

معاون استاندار قم افزود: امسال مهم‌ترین اولویت استان قم در رونق تولید، جذب سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های اقتصادی و احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده است.

وی اظهار کرد: با تدبیر استاندار قم، امسال در جهت پذیرش سرمایه گذار، امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم می‌شود که یکی از زیرساخت‌های مهم، تأمین برق است.

غضنفری بیان کرد: اگر به دلیل مشکلات تأمین برق و یا تعرفه‌ها، سرمایه‌گذاران قادر به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی قم نباشند، بسیاری از واحدها متوقف خواهد شد، تأمین برق واحدهای صنعتی و کاهش تعرفه‌ها، لازمه ورود سرمایه گذاران به قم است.

وی گفت: در شهرک صنعتی شکوهیه، ۲ برابر ظرفیت موجود، انشعاب برق واگذار شده است و اگر واحدهای راکد فعال شود با کمبود شدید برق در آینده نزدیک مواجه می شویم و باید در این باره نیز تدبیر شود.

معاون استاندار قم افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در قم، حوزه گردشگری است، در این زمینه باید زیرساخت‌های لازم جهت جذب سرمایه گذار به سمت طرح‌های گردشگری فراهم شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعرفه‌های اماکن گردشگری، به صورت تجاری محاسبه می‌شود که باید این تعرفه‌ها در جهت حمایت از سرمایه گذار، تعدیل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.