صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / استاندار سیستان و بلوچستان: ارزش‌ها در انحصار گروه خاصی نیست

استاندار سیستان و بلوچستان: ارزش‌ها در انحصار گروه خاصی نیست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارزش‌ها در انحصار گروه خاصی نیست و همه باید به اندازه تلاش، توانمندی و آگاهی در توسعه استان نقش داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش کسب و کار نیوز، احمدعلی موهبتی در نشست هم اندیشی نخبگان، معتمدین، علما، احزاب، سمن‌ها و برگزیدگان استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، معاونین استاندار و شماری از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شد، افزود: ارزش‌ها در انحصار گروه خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و باید همه گروه‌ها، اقوام و قومیت‌ها به اندازه تلاش، توانمندی و آگاهی که نسبت به مسائل اجتماعی دارند؛ بر مدار قانون مداری در توسعه استان نقش ایفا نمایند .

وی هم‌چنین بیان کرد: توسعه سیاسی، ستون توسعه همه جانبه است و چنانچه توسعه سیاسی محقق نگردد، قطعا توسعه در دیگر حوزه‌ها نیز فراهم نخواهد شد.

احمد علی موهبتی با بیان این مطلب که بیاییم کینه ورزی، بخل و تنگ‌نظری را کنار بگذاریم و با همراهی و همدلی به توسعه استان بیاندیشیم، افزود: از زخم زبان زدن به همدیگر بپرهیزیم زیرا به توسعه نخواهیم رسید و تلاش کنیم موضع‌گیری‌ها و ذهنیات را کنار بگذاریم و با گفتمان و صداقت در گفتار و عمل به سمت توسعه و تکامل گام برداریم زیرا تنها اصل توسعه در تمام دنیا حرکت  بر مدار خوبی‌ها و قانون مداری است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نماینده سیاسی دولت باید پرچمدار دولت باشد و انسان‌های بی‌پرچم برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مضر هستند و ملاک انتصاب و انتخاب در پست‌های مدیریتی؛ توانمندی و موافق با رویکردها و پیرو نظام بودن است.

وی افزود: همه گروه‌ها، اقوام و مذاهب هم با هر ایده و تفکری بایستی در کنار هم و با حذف محدودیت‌ها سهمی از انتصابات داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که اساس توسعه مطالبه‌گری درست و بر اساس واقعیات زمان است، افزود: همه باید در کنار هم و با همدلی مرهم دردهای هم باشیم و برای توسعه استان باید تعصبات را کنار بگذاریم و قدرت همراه بودن و در کنار هم بودن را افزایش دهیم و با مطالبه‌گری درست و بیان کاستی‌ها سهمی در روند توسعه استان داشته باشیم.

این مقام مسئول ضمن یادآوری این مطلب که تریبون در اختیار هیچ گروه خاصی نیست، افزود: حذف هیچ گروهی را نمی‌پذیرم و در هر طیف، قومیت، مذهب و تفکری که افراد هستند حق فعالیت دارند و باید قدرت جذب دیگران را داشته باشند، زیرا همه احزاب گروه‌ها، سمن‌ها و سایر نهادها و تشکل‌ها فقط و فقط با حضور مردم موفق خواهند بود.

موهبتی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اولیای الهی برای ارتقای ارزش‌های انسانی آمده‌اند و باید تمرین کنیم که برای توسعه از همه مرزها عبور کنیم و با قبول اعتقادات و احترام گذاشتن به عقاید دیگران و پایبندی به اعتقادات و باورهای خود رشد کنیم و به تکامل برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.