صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / زیر اّب رفتن جاده دارخوین – شادگان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت

زیر اّب رفتن جاده دارخوین – شادگان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به افزایش سطح آب در تالاب شادگان، ۴۰ کیلومتر از جاده اصلی دارخوین به شادگان به زیر آب رفت.

 

رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به افزایش سطح آب در تالاب شادگان و دبی بی سابقه ورودی به جاده اصلی دارخوین به شادگان، ۴۰ کیلومتر از این محور به زیر آب رفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: در این شرایط نیروهای مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان وارد عمل شده‌اند تا شرایط را در این محور و همچنین روستاهای اطراف کنترل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این زمینه با تمهیدات اندیشیده شده، ۵۰ دستگاه کمپرسی، ۶ دستگاه لودر، ۳ دستگاه بیل مکانیکی و ۲ دستگاه کمرشکن در سه بخش مرکزی، خنافره و دارخوین شادگان مشغول به کار هستند وعملیات احداث سیل‌بند و خاکریز در حال انجام است.

رضایی عنوان کرد: نیروهای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در بخش‌های مختلف شادگان با دستور استاندار خوزستان مستقر شده‌اند و در حال خدمت‌رسانی و همچنین احداث سیل‌بند برای جلوگیری از ورود آب به روستاهای شادگان هستند.

وی ادامه داد: اکنون در روستاهای دارخوین، بخش مرکزی و خنافره ماشین‌آلات اداره کل راه و شهرسازی مشغول به کار و خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.