صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / پیوسته باید آماده ظهور امام زمان (عج) باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی:

پیوسته باید آماده ظهور امام زمان (عج) باشیم

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی روحی و روانی جهت ظهور امام زمان (عج)، گفت: مساله عدالت که امروز گمشده بشریت است در زمان امامت حضرت حجت تحقق می یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی در گفتگو با ایسنا، با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان اظهار کرد: امام عصر در کهکشان ولایت و در سپهر امامت عزیزی مانند ۱۱ امام دیگر دارای منزلت، جلالت و بزرگی است.

وی افزود: نکته ای که قصه را برای ما از ارجمندی بیشتری برخوردار می کند وعده الهی است که در زمان امامت ایشان به صورت مطلقه حاکم شود و جهان از عدل و داد پر شود.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مساله عدالت که امروز گمشده بشریت است در زمان امامت حضرت حجت تحقق می یابد.

شفیعی ادامه داد: بشریت به این سمت حرکت می کند و ما به عنوان شیعیان و معتقدان به مقام مهدویت باید آمادگی لازم را جهت ظهور این امام بزرگوار در خود فراهم کنیم؛ باید استعداد روحی، جسمی و معنوی را در خود ایجاد کنیم تا برای سربازی این امام بزرگوار آماده شویم.

وی تاکید کرد: این آمادگی باید از دوره زندگی کنونی آغاز و فراهم شود؛ این آمادگی را باید در سلوک فردی، سلوک اجتماعی و در ارتباط با دیگران تمرین کنیم و از درون آغازی برای این کار داشته باشیم تا در آن آزمون بزرگ سربلند و موفق باشیم.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: روز  ۱۲ فروردین سال ۵۸ پس از نتایج رفراندوم جمهوری اسلامی اعلام شد امام خمینی (ره) پیام تبریک خود را بعد از بسم الله الرحمن الرحیم با این آیه ” وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ” آغاز کردند؛ یعنی امام (ره) انقلاب اسلامی را گام و حرکتی برای نزدیک شدن و کاهش فاصله با قیام نورانی حضرت حجت می دانند.

شفیعی عنوان کرد: بنابراین چالش هایی که امروز در مواجهه با نظام سلطه داریم بخشی از هزینه ای است که جهت آماده شدن جهان برای ظهور نورانی حضرت حجت می پردازیم.

وی تصریح کرد: از زمان ظهور هیچ اطلاعی نداریم و آنچه در مورد ظهور است در علم الهی است اما آنچه به ما گفته شده این است که باید پیوسته ارتباط روحی و عاطفی خود را با امام زمان (عج) حفظ کنیم و پیوسته در حال آماده شدن برای ظهور باشیم تا هر لحظه واقع شد در حرکت کندی و سستی نداشته باشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.