صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دریادار خانزادی: وحدت تنها راه برون رفت از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن است
دریادار خانزادی: وحدت تنها راه برون رفت از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن است

در جمع کارکنان سفارت ایران در چین تاکید شد؛

دریادار خانزادی: وحدت تنها راه برون رفت از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در اولین روز سفر خود به کشور چین، در جشن نیمه شعبان که در جمع خانواده‌های ایرانی مقیم پکن برگزار شد حضور یافت.

خانزادی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار حسین خانزادی در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از رشادت و جانفشانی‌های کارکنان ناوشکن سهند، سبلان و جوشن یاد کرد و گفت: سفید جامگان جان برکف نیروی دریایی ارتش در ۲۹ فرودین ۱۳۶۷ با اقتدار و ایمان بالای خود، رودروی امریکای جنایتکار ایستادند و اجازه ندادند دشمن به آب‌های سرزمینی ایران وارد شوند و دنیا شاهد شهامت و دلیر مردی این غیورمردان بی ادعا بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در این راستا نقش کارکنان سفارت و خانواده‌های مقیم ایران در کشور چین در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم و راهبردی است.

دریادارخانزاری در پایان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در مناطق سیل زده کشور خاطر نشان کرد: همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا در دیدار فرماندهان ارتش فرمودند، نیروهای مسلح قبل از ستاد بحران در همه ی مناطق حضور مؤثری داشتند و با خود گذشتگی و ایثار توانستند در کنار مردم و در تمام مراحل سخت تا اخرین روز، با همدلی دوشادوش آنان باشند.

دریادر خانزادی برای شرکت در اجلاسی به‌مناسبت هفتادمین سالگرد تشکیل نیروی دریایی چین، به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی این کشور، به پکن پایتخت سفر کرده‌است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.