صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ماجراهای آقای VAR !/ از جشن عزت‌اللهی و افسوس آزمون تا زانوی غم پپ + عکس
ماجراهای آقای VAR !/ از جشن عزت‌اللهی و افسوس آزمون تا زانوی غم پپ + عکس

ماجراهای آقای VAR !/ از جشن عزت‌اللهی و افسوس آزمون تا زانوی غم پپ + عکس

فناوری VAR همچنان در بازی‌های حساس و مهم باعث غم و شادی گروهی از بازیکنان تیم می‌شود و همین باعث ماندگاری لحظاتی از بازی شده است.

دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از بی. بی. سی، معرفی فناوری VAR به فوتبال باعث شده است تا یک نوع هیجان جدیدی به فوتبال اضافه شود. برای لحظاتی قلب همه می‌ایستد و همه منتظرند که نظر داور را درباره یک صحنه ببینند؛ بعضی وقت‌ها تلخ است و بعضی وقت‌ها هم شیرین.

واکنش‌های جالب توجهی هنگام اعلام و قبل از استفاده از این فناوری در فوتبال وجود داشته که مرور آنها خالی از لطف نیست.

* اینجا پپ گواردیولا سر از پا نمی‌شناسد. او در کنار دستیارانش صعود ثانیه‌های پایانی برابر تاتنهام را جشن می‌گیرد و خبر ندارد که این گل آفساید اعلام می‌شود.

* اوه. نه. داور این گل را به دلیل آفساید از طریق فناوری VAR مردود اعلام می‌کند تا حالتی نظیر سکته برای گواردیولا و هواداران و کادر سیتی ایجاد شود.

* واکنش بازیکنان در زمین بازی نیز جالب بود. رحیم استرلینگ خوشحال از یک هت‌تریک فوق‌العاده برای صعود سیتی به مرحله بعد و چهره مغموم بازیکنان تاتنهام خیلی جلوه کرده است.

* ولی خیر این‌طور نیست. چهره استرلینگ این را نشان می‌دهد که او نمی‌داند چه اتفاقی در زمین افتاده است.

* این واکنش‌ها فقط در لیگ قهرمانان نبوده است. برای آلوارو موراتا در داربی مادرید در لالیگا نیز این اتفاق رخ داد. او دروازه تیم سابق خود را باز کرد و شروع به خوشحالی کرد.

* او در ادامه نمی‌خواهد بشنود که چه چیزی رخ داده است. اتلتیکو این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و ضربه محکمی در راه رسیدن به بارسا به این تیم وارد شد.

* سعید عزت‌اللهی فکر می‌کرد دروازه اسپانیا را باز کرده است؛ گلی که امیدهای ایران را برای صعود به دور حذفی جام جهانی افزایش می‌داد و او شروع به خوشحالی کرده بود.

* در نهایت این گل مردود اعلام شد تا چهره ۸۰ میلیون ایرانی مانند چهره سردار آزمون در این عکس شود.

* ریکاردو ساپونارا فکر می‌کرد در بازی حساس و بزرگ برابر یوونتوس موفق به گلزنی برای تیمش شده است و با هواداران شروع به خوشحالی کرد.

* ولی این گل را VAR مردود اعلام کرد تا این بازیکن ناباورانه به زمین بازی خیره شود.

* خوان ماتا نیز در بازی برابر هادرسفیلد توانست برای یونایتد گلزنی کند و شروع به خوشحالی کرد.

* ولی گل او نیز به واسطه این فناوری مردود اعلام شد. ماتا بعد از بازی گفت: من فکر کردم گل شده و خوشحالی کردم ولی ایرادی ندارد. ما بازی را بردیم. این اولین بار بود که با آقای VAR روبرو شدم!

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.