صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اولین مسئولیت دانشگاه‌ها رفع مشکلات استان و کشور است
اولین مسئولیت دانشگاه‌ها رفع مشکلات استان و کشور است

معاون وزیر علوم:

اولین مسئولیت دانشگاه‌ها رفع مشکلات استان و کشور است

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:اولین مسئولیت دانشگاه‌ها رفع مشکلات استان و کشور است.

دکتر صدیقی رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه‌های استان قم، ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای دانشجویان را از دغدغه‌های اصلی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست.

وی در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه در حال توسعه اظهار داشت: امروز مشکلات کشور با حضور جوانان به ویژه قشر دانشگاهی حل می‌شود. درحال حاضر بستر حرکت و پیشرفت برای جوانان فراهم شده است.

دکتر صدیقی گفت: وجود بیش از ۳۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی در استان قم یکی از افتخارات آن محسوب می‌شود. طی مذاکرات صورت گرفته با مسئولین استان به ویژه دکتر سرمست استاندار قم دانشگاه‌ها باید در رفع مشکلات استان دخیل باشند. در واقع اولین مسئولیت دانشگاه‌ها به ویژه در استان قم رفع مشکلات استان و کشور است.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که با رشد و توسعه آموزش عالی، ورود جوانان به دانشگاه دیگر رؤیا یا آرزوی دست نیافتنی نیست.

دکتر صدیقی تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی خوابگاه‌های دانشجویی، صنعتی شدن آشپزخانه و تجهیز سالن‌های ورزشی دانشگاه‌ها از اقدامات صورت گرفته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت رفاه حال دانشجویان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، افتتاح ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی، کارگاه‌های مهندسی پلیمر، مهندسی عمران، هیدرولیک و مکانیک سیالات و دیتا سنتر و مرکز محاسبات سریع (HPC) دانشگاه صنعتی قم از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به استان قم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.