صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می خورد
حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می خورد

امام جمعه کرمانشاه:

حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می خورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حرف ها و تهدیدهای آمریکا علیه سپاه به درد خودش می خورد.

رژه نیروهای مسلح در روز ارتش

 به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله مصطفی علما در مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمانشاه با اشاره به حضور ارتش در کنار مردم در صحنه های مختلف اظهار کرد: ارتشیان در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و نمونه های این حضور را در حوزه های مختلف از جمله در خنثی کردن کودتاها و در عملیات های مهم و ماندگار سال های دفاع مقدس می توان شاهد بود.

 آیت الله علما در ادامه گفت: امسال روز ارتش را در حالی گرامی می داریم که ارتشیان بسیاری کنار مردم سیل زده حضور دارند و در مدت بیست و چند روزی که از حادثه سیل در کشور گذشته شاهد حضور پررنگ ارتشیان در خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده کشورمان بوده ایم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران اسلامی از محبوبیت فوق‌العاده ای بین مردم برخوردارند، اظهار کرد: آمریکا به طور قاطع این معنا را متوجه شده و اینکه امروز سپاهیان ما را در موضع اتهام قرار داده نشان از این دارد که ارتش، سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی از متن مردم هستند.

 آیت الله علما اضافه کرد: وقتی ترامپ سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داده، در واقع بیش از ۸۰ میلیون ایرانی را در این لیست قرار داده است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر کاری نمی تواند انجام بدهد دست به این گونه اقدامات می‌زند.

 وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در تمامی شئون سرافراز و قدرتمند است، تاکید کرد:  آمریکا و غیر آمریکا کوچکتر از آن است که بخواهند بین مردم ایران اختلاف بیندازند.

 وی گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی برادرانه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی ایستادگی کرده و تهدید های آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه به درد خودش می خورد، چرا که امروز ایران اسلامی کشور مقتدر در خاورمیانه است.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از نظامیان از ارتش و سپاه گرفته تا نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی خصوصا استاندار کرمانشاه برای حضور جانانه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در قضیه بارندگی های اخیر تقدیر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.