صفحه اصلی / استان ها / ایلام / کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ تن گوگرد دارد
کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ تن گوگرد دارد

رئیس کارخانه ‌عنوان کرد:

کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ تن گوگرد دارد

‌رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت تولید پیوسته تمام وقت یکی از راه‌های افزایش راندمان برای کاهش صدمات وارده به تجهیزات و دستگاه‌های تولیدی می‌باشد، گفت: با شروع تولید پایدار و بدون وقفه و با برقراری نوبت‌کاری شب، کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ تن گوگرد را دارد.

کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز

‌به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس «افشین بیرامی» با بیان اینکه برای تحقق این میزان تولید، تغییراتی در شیفت کاری داده شده است، اظهار کرد: کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام در سطح استان یکی از شرکت‌هایی است که در تولید با کیفیت بالا پیشتاز بوده و در سال جاری نیز مصمم است که نقش بسزایی در رونق تولید ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری پیش بینی می‌شود که بیشترین تولید و با کیفیتی بالاتر از استاندارد رونق تولید در این کارخانه محقق شود، تصریح کرد: در تولید تمام وقت ۲۴ ساعته فرصت بررسی و پایش و مهندسی معکوس قطعات دستگاه‌ها برای عبور از تحریم‌ها نیز به دست می‌آید.

رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام به مزایای تولید پایدار اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش شدید هزینه‌های تأمین قطعات از خارج از کشور با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی، کاهش استهلاک و در نتیجه کاهش هزینه‌های تعمیراتی، کاهش توقفات تولید و افزایش راندمان دستگاه‌ها و در نتیجه پایداری بیشتر تولید، از مزایای تولید پیوسته است.

بیرامی با اشاره به اینکه با کاهش هزینه‌های تأمین قطعات و با استفاده از توان شرکت‌های تولید کننده داخلی پیش بینی می‌شود ۴۰ درصد صرفه جویی اقتصادی و برگشت سرمایه به داخل کشور انجام شود، افزود: با شروع تولید پیوسته بدون وقفه در این کارخانه پیش بینی می‌شود که ظرفیت افزایش ۵۰ درصدی محصول تولیدی را داشته باشیم و کیفیت نیز در کنار آن افزایش خواهد یافت.

وی به میزان تولید گوگرد پاستیلی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۶۰ هزار تن تولید شده که علاوه بر مصرف داخلی بیش از ۲۷ هزار تن گوگرد به خارج از کشور صادر شده که ارزآوری قابل توجهی برای شرکت داشته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.