صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / مجالس مدیحه سرایی را با نوحه خاتمه ندهید
مجالس مدیحه سرایی را با نوحه خاتمه ندهید

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به مداحان:

مجالس مدیحه سرایی را با نوحه خاتمه ندهید

نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) گفت: مجالس مدیحه سرایی را با نوحه خاتمه ندهید و شرایطی فراهم کنید تا دوستداران اهل بیت(ع) در ایام شادی آن‌ها شاد باشند، توصیه‌ای که امامان معصوم هم به آن تاکید دارند.

image.png

‌به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت عید نیمه شعبان با بیان این‌که در دهه‌های گذشته خیابان‌های مختلف تبریز به مناسبت جشن میلاد نیمه شعبان توسط مردم و هیأت‌های مذهبی آذین بندی می‌شد، اظهار کرد: همانطوری‌که در ایام ماه محرم جلوه‌ای از شکوه ارادت و دلدادگی عاشقان اهل بیت (ع) را در هر نقطه از شهر شاهد هستیم باید برای ایام ولادت ائمه معصومین هم برنامه‌های جشن و سرور منظم و منسجم داشته باشیم.

وی با بیان این‌که نباید بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی را در قالب برنامه‌های دولتی پیگیری کنیم، گفت: همه ما وظیفه داریم به مناسبت سالروز میلاد آخرین منجی بشریت به موضوع آذین بندی کوچه و خیابان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی، حرکت در مسیر انقلابی گری را در گرو توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشته‌اند که مناسبت‌های مذهبی به همت خود مردم در قالب هیأت‌ها و تشکل‌های مذهبی دوام و قوام داشته باشد و ایام سرور ائمه معصومین در شأن آن‌ها مراسم جشن و شادی برگزار شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تقدیر از مؤسسات مردم نهاد و خیریه‌های شهر تبریز، خاطرنشان کرد: هر کاری که به همت والای مردم انجام می‌گیرد، نتایج مثبت و مؤثری را به دنبال دارد؛ از این رو مردم برای آذین بندی همه شهر در نیمه شعبان پای کار باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.