صفحه اصلی / استان ها / مازندران / اختصاص ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده مازندران

اختصاص ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل زده مازندران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از اختصاص ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان سیل‌زده خبر داد.

سیل در مازندران

به گزارش کسب و کار نیوز، مفید غلامی راد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبارات جبران خسارات سیل در مازندران ابلاغ شده است، اظهار کرد: ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به حوزه کشاورزی مازندران اختصاص یافت.

وی افزود: ۱۵۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بخش کشاورزی مازندران در نظر گرفته شد و از این میان، ۷۹ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه برای هر هکتار زراعت ۲ میلیون تومان، هر هکتار باغ ۵ میلیون تومان، هر واحد دامداری ۵ میلیون تومان، هر هکتار آبزی پروری ۵ میلیون تومان و هر کلنی زنبور عسل ۱۰۰ هزار تومان اعتبار بلاعوض اختصاص یافت، تصریح کرد: علیرغم شرایط نامساعد منابع مالی اما تلاش می‌شود تا خسارت آسیب دیدگان جبران گردد.

وی از آسیب سیل به ۴۶ واحد مرغ گوشتی و ۲ واحد مرغ مادر خبر داد و گفت: در ابتدای وقوع سیل ۵ میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های ضروری ناشی از سیل اختصاص یافت و در ادامه نیز ۱۰ میلیارد تومان از ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران نیز تخصیص پیدا کرد.

غلامی راد خاطرنشان کرد: در حوزه بنیاد مسکن برای موضوع بازسازی داخل محدوده روستاها ۲۱ میلیارد تومان و برای کمک‌های بلاعوض و هزینه‌های پشتیبانی ۴۳ میلیارد تومان ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در ادامه یادآور شد: در سال گذشته ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه زیرساختی و توسعه و تجهیز در دست اجرا داشتیم.

وی افزود: در سال ۹۸ تجمیع پروژه‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ممنوعیت تعریف پروژه‌های جدید جز اولویت و سیاست‌ها بوده و به دلیل وضعیت شهرداری‌ها برای کمک به مجموعه‌های شهری، در هر شهر یک پروژه تعریف می‌شود.

غلامی راد در رابطه با بازسازی و نوسازی پروژه‌های ورزشی از جمله استادیوم وطنی قائم شهر و استادیوم ورزشی بابل گفت: برای این اماکن ورزشی اتفاقات خوبی قرار است بیفتد. همچنین بهسازی استادیوم شهید متقی ساری نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.