صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دادگاه موسسات مالی البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی امروز برگزار نشد
دادگاه موسسات مالی البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی امروز برگزار نشد

دادگاه موسسات مالی البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی امروز برگزار نشد

جلسه رسیدگی به پرونده موسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی که قرار بود صبح امروز برگزار شود، برگزار نشد.

اولین دادگاه متهمان تعاونی ولیعصر و البرز ایرانیان

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارمین جلسه این دادگاه به تشخیص قاضی صلواتی به روز بعد ( چهارشنبه) موکول شد.

اولین جلسه رسیدگی به این پرونده روز ۲۲ اسفند ۹۷ به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی برگزار شد.

در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده در ۲۵ اسفند سال ۹۷، آقامیری نماینده دادستان گفت که ۲۲۰ نفر، ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کم سود یا بدون سود گرفته‌اند و نظر به اینکه تعدادی از افراد تسهیلاتی یا با سود کمتر از ۴ درصد و یا بدون سود با ارتباطاتی که با متهمان داشتند دریافت کردند، تا یک ماه فرصت دارند تا به دادسرای پولی و بانکی مراجعه و درخصوص پرداخت اقدام کنند در غیر این صورت علیه آنها اعلام جرم خواهد شد.

در سومین جلسه دادگاه که روز گذشته برگزار شد، نماینده حقوقی سازمان تعاونی روستایی به طرح شکایت پرداخت و امیر حسین آزاد مدیرعامل شرکت تعاونی ولیعصر به عنوان متهم ردیف اول پرونده دفاعیات خود را مطرح کرد و پس از پایان این جلسه قاضی صلواتی گفت: با توجه به اینکه اظهارات نماینده دادستان و نماینده حقوقی بانک مرکزی مانده است ادامه جلسه فردا برگزار می‌شود.  

در این پرونده سرمایه گذاران این موسسات ۹۱ هزار نفر هستند که ۶ هزار و ۳۶ نفر از آنها برای شکایت مراجعه کرده‌اند. تعهد باقی مانده تعاونی البرز ایرانیان ۱۴۰۰ میلیارد و تعهد باقی مانده تعاونی ولیعصر ۲۵۰ میلیارد است. این پرونده ۴ متهم دارد و یکی از متهمان با وثیقه آزاد است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.