صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / اعزام اکیپ‌های درمانی اورژانس از ۱۰ استان به مناطق سیل‌زده خوزستان
اعزام اکیپ‌های درمانی اورژانس از ۱۰ استان به مناطق سیل‌زده خوزستان

اعزام اکیپ‌های درمانی اورژانس از ۱۰ استان به مناطق سیل‌زده خوزستان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اعزام اکیپ‌های درمانی اورژانس از ۱۰ استان به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.

سیل خوزستان

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از نخستین روزهای وقوع سیلاب خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی به بیماران نیازمند ارائه شده است. همچنین با حضور نیروهای کمکی اعزامی از دیگر استان‌ها هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

وی افزود: با هماهنگی سازمان اورژانس کشور اکیپ‌های درمانی با تجهیزات کامل به همراه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس از تهران، کردستان، کرمان، بوشهر، کرمانشاه، کاشان، اراک، همدان، اصفهان، تبریز و قم به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شده‌اند.

میرخشتی ادامه داد: این اکیپ‌ها به صورت شبانه‌روزی در اردوگاه‌ها و مراکز درمانی شهرهای اهواز، سوسنگرد، هویزه، حمیدیه و الهایی در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۸۸۱ بیمار در مناطق سیل‌زده، افزود: ۹۷۴ نفر از این تعداد در سوسنگرد، ۶۳۲ در هویزه، ۱۵۴ نفر در حمیدیه، ۶۷ نفر در الهایی و ۵۴ نفر در اهواز از ارائه خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: دو مأموریت از این مأموریت‌ها ترافیکی و یک هزار و ۸۷۹ مأموریت دیگر غیرترافیکی بودند و ۱۴۶ نفر به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند. همچنین یک هزار و ۷۳۵ نفر از این بیماران در محل تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.