صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / اسلامی: برجسته ساختن حواشی دیروز زننده بود/ در بازی اول تحت فشار بودیم
اسلامی: برجسته ساختن حواشی دیروز زننده بود/ در بازی اول تحت فشار بودیم

اسلامی: برجسته ساختن حواشی دیروز زننده بود/ در بازی اول تحت فشار بودیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: زننده‌تر از حواشی روز گذشته برجسته ساختن آن‌ها بود و متأسفانه ما در بازی اول تحت فشار بودیم.

محمدرضا اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران پس از پیروزی تیمش در بازی دوم نیمه‌نهایی در جمع خبرنگاران گفت: در بازی اول فشار زیادی تحمل کردم چون تیم ما از قهرمانی غرب آسیا برگشته بود و توقعات از ما بالا بود، تلاش کردیم این بازی حساس نشود ولی شد چون بازیکنان حرفه‌ای هستند و به این موضوع فکر می‌کردند.

او در مورد بازی امروز نیز توضیح داد: برای بازی امروز برنامه داشتیم و من با تک‌تک بازیکنان در مورد این دیدار صحبت کرده بودم. با این حال بازیکنان خارجی به ما تازه ملحق شده‌اند و نیاز به زمان دارند.

اسلامی درباره درگیری روز گذشته عامری و سهراب‌نژاد نیز گفت: در جریان این اتفاق نبودم ولی فکر می‌کنم در این مورد بزرگ نمایی شد چون همه این نفرات با هم چندین سال است که دوست هستند. زننده‌تر از این درگیری برجسته ساختن این حواشی از سوی یک خبرنگار در فضای مجازی بود.

سرمربی تیم شیمیدر درباره دو بازی آینده نیز گفت: تنها به بازی بعد (سوم) فکر می‌کنم و بازی چهارم فعلاً ملاک نیست. سعی می‌کنیم با عملکرد خوب در گرگان از ابتدا پیش بیفتیم تا پیروز بازی باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.