صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پِتی: باید در بازی دوم باید بهتر از امروز باشیم / جمشیدی دفاع نمی‌شد
پِتی: باید در بازی دوم باید بهتر از امروز باشیم / جمشیدی دفاع نمی‌شد

پِتی: باید در بازی دوم باید بهتر از امروز باشیم / جمشیدی دفاع نمی‌شد

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌گوید: این تیم فردا کار دشوارتری برابر شیمیدر دارد و باید بهتر از امروز باشند.

پری پتی

به گزارش کسب و کار نیوز، پِری پِتی گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل شیمیدر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار بزرگ و سختی بود. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و برای آن سخت جنگیدیم که خوشبختانه با یک امتیاز اختلاف به پیروزی رسیدیم.

او با تمجید از بازی فوق‌العاده محمد جمشیدی در ترکیب تیم شیمیدر تهران، گفت: با وجود اینکه شیمیدر بازنده شد بازیکنانش با ما سخت جنگیدند. می‌توانم بگویم شماره ۱۳ آن‌ها (محمد جمشیدی) بسیار عالی بازی کرد و ما نمی‌توانستیم او را دفاع کنیم. فردا هم مقابل او و تیم شیمیدر کار سختی پیش رو داریم.

پِتی درباره دو پرتاب پنالتی‌ای که در پایان بازی به دست آورد و تنها یکی را گل کرد، توضیح داد: درست است که من یکی از آن پرتاب‌ها را از دست دادم اما با گل کردن پرتاب دیگر تیم ما برنده شد!

گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی دوم مقابل شیمیدر که فردا (یکشنبه) ۲۵ فروردین برگزار می‌شود نیز گفت: یک بازی سخت دیگر در تهران پیش رو داریم. امروز موفق شدیم به بازی برگردیم و برنده شویم اما فردا باید بهتر بازی کنیم و اجازه ندهیم شماره ۱۳ آن‌ها به راحتی امتیاز بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.