ما سپاهی هستیم

ما سپاهی هستیم

متنی که در ادامه می خوانید دلنوشته ای از یکی از مخاطبان ایسنا است که در واکنش به قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی از سوی آمریکا، تنظیم شده و در اختیار ما قرار گرفته است.

#من_هم_سپاهی_ام

«ما فداکارانه و قهرمانانه علیه جنبش آدمخواران مقدسی که نام داعش را یدک می کشید در تمام جهان جنگیدیم تا انتقام خون بی گناهان مظلوم را از افغانستان تا ایران، عراق و سوریه و پاریس و نیویورک بگیریم. حتماً دعای مادران و خانوادههای شهیدداده و داغدیده از داعشی ها در تمام دنیا پشت لشکریان ماست.

ما عاشقان تاریخی صلحیم. ما گهواره نجیب آرامش تاریخی انسانی حوزه مشرق زمین هستیم. اسم ملت ما در هیچ کتاب خشم و خشونت و هجومی در هیچ جای تاریخ نیست. ما آفریننده ادبیات صلح و مروت و مدارا هستیم.

اما ما صلح را گدایی نمی‌کنیم. ما صلح را می آفرینیم. من به خانواده های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی می‌گویم چه کسانی با پول نفت شان و چه کسانی با اسلحه‌های مدرن شان، قاتلان فرزندان شما؛ یعنی داعشی ها و طالبان را حمایت کردند؟ ما از چه کسی حمایت کردیم؟ ما از آنانی حمایت کردیم که با داعش جنگیدند. این گناه ماست.

تعبیر آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا در این روزها بیش از گذشته ارزش یادآوری دارد که گفتند: «پاسداران، در طول این آزمایش‌های دشوار دوران‌های گذشته، نشان دادند که در این راه، از همه صادقتر، ثابت‌قدم‌تر و آماده‌ترند.» یا جملاتی که سردار محمدعلی جعفری در واکنش به تهدیدات ترامپ بر زبان آورد و تاکید کرد: «رئیس جمهوری آمریکا در خصوص این که گمان می‌کند ایران از زمان به قدرت رسیدن او ضعیف تر شده، در اشتباه است. اگر پیش تر توانایی ایران در دفاع از خاورمیانه و نه تسلط بر آن ۱۲ دقیقه بود اکنون این زمان کمتر نیز شده است.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.