صفحه اصلی / استان ها / گلستان / جزئیات ایجاد ۳۰۰۰ شغل در گلستان
جزئیات ایجاد ۳۰۰۰ شغل در گلستان

جزئیات ایجاد ۳۰۰۰ شغل در گلستان

سرپرست امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: در سطح گلستان 3000 شغل با الگوی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، با اولویت واگذاری در شهرهای سیل‌زده‌ استان ایجاد می‌شود.

کلینیک سیار مشاوره و اشتغال

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد حمیدی در نشست با رئیس ستاد فرمان امام(ره) استان اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت در سال ۹۸، فرصت‌های جدید اشتغال با همکاری و مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌ این طرح، اجرای آن در مناطق روستایی و پرداخت تسهیلات ارزان ‌قیمت به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به هر متقاضی است.

حمیدی تصریح کرد: برای اجرای دقیق این طرح، تسهیل‌گرانی برای راهنمایی و مشاوره با سرمایه‌گذار از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آموزش داده می‌شود. آموزش و راهنمایی لازم از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به متقاضیان ارائه خواهد شد تا شغل توجیه اقتصادی داشته باشد.

سرپرست امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان بیان کرد: این طرح در سطح استان گلستان اجرا می‌شود و اولویت واگذاری در شهرهای سیل‌زده خواهد بود.

حمیدی خاطرنشان کرد: برای کل استان نیاز به ۲۰ نفر تسهیلگر اقتصادی اجتماعی دارای دانش و ویژگی‌های اولیه تسهیلگری داریم که علاقمند و واجدین شرایط می‌توانند با ورود به سامانه فراخوان آموزش تسهیلگران اقتصادی اجتماعی به نشانی http://www.trmcg.com ضمن آشنایی با شرایط، نسبت به ثبت‌نام آن اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.