صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / صدور حکم تعطیلی دو واحد متخلف تولیدی و درمانی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد

صدور حکم تعطیلی دو واحد متخلف تولیدی و درمانی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعطیلی دو واحد متخلف خبر داد و گفت: دلیل تعطیلی این دو واحد عدم رعایت موازین استاندارد و راه اندازی مؤسسه غیرمجاز احراز شده است.

تعزیرات حکومتی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص رسیدگی به پرونده واحد غیر مجاز تولید تیرچه بلوک در شیراز، اظهار کرد: به گزارش اداره کل استاندارد فارس در مورد تولید تیرچه بلوک غیر استاندارد در یک واحد تولیدی غیر مجاز در شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه ششم تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود: در آزمایشات انجام شده توسط کارشناسان استاندارد مشخص شد که عدم رعایت موازین استاندارد در تولیدات این کارگاه امکان بروز حوادث را در پی خواهد داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، گفت: نهایتاً شعبه رسیدگی کننده رأی به تعطیلی کارگاه صادر کرد.

مبشری همچنین از تعطیلی کلینیک غیر مجاز خبر داد و اظهار کرد: به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد فعالیت یک کلینیک درمانی غیر مجاز در شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه دهم تعزیرات حکومتی فارس قرار گرفت و با احضار مسئول کلینیک به تعزیرات، تحقیقاتی در این رابطه انجام شد که طی بررسی‌های به عمل آمده تخلف مسئول کلینیک مبنی بر راه اندازی مؤسسه غیر مجاز محرز شد و شعبه رسیدگی کننده رأی به تعطیلی مؤسسه مذکور صادر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.