صفحه اصلی / استان ها / گلستان / پیگیری شهید خدمت اعلام‌ کردن جانباختگان حادثه واژگونی قایق امدادرسان مردمی در گمیشان
پیگیری شهید خدمت اعلام‌ کردن جانباختگان حادثه واژگونی قایق امدادرسان مردمی در گمیشان

پیگیری شهید خدمت اعلام‌ کردن جانباختگان حادثه واژگونی قایق امدادرسان مردمی در گمیشان

نماینده ولی فقیه در استان و سرپرست استانداری گلستان خواستار شهید خدمت اعلام کردن جانباختگان حادثه واژگونی قایق امدادرسانان مردمی در گمیشان شدند.

نهمین روز سیل در استان گلستان - منطقه گمیشان

به گزارش کسب و کار نیوز، میرمحمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان در جلسه شورای اداری استان گفت: افرادی که در حادثه واژگونی قایق در گمیشان جان خود را از دست دادند،‌ حدود ۱۰ تا ۱۲ روز به صورت داوطلبانه کیسه‌های گونی را با خاک پر می‌کردند و در تلاش برای ایجاد دایک خاکی جهت جلوگیری از نفوذ آب به شهر گمیشان بودند که جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در این راستا نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتیم که این افراد شهید خدمت اعلام شوند.

سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: از میان شش نفری که در این حادثه جان خودشان را از دست دادند، یک نفر شیعه از اهالی گرگان و پنج نفر سنی مذهب هستند. این موضوع نشان داد که شیعه و سنی در کنار هم برای حفظ شهر همکاری و همدلی داشته و دارند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی،‌ نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در بخشی از صحبت‌های خود در این جلسه که با حضور رئیس قوه قضایه برگزار شد، خواستار شهید خدمت اعلام کردن جانباختگان این حادثه که در راه خدمت جان خود را از دست دادند، شد.

وی گفت: این اقدام می‌تواند غمی که بر دل این خانواده‌ها نشسته را جبران کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، ششم فروردین ماه ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ آب به شهر گمیشان تلاش داشتند، واژگون شد که ۱۷ نفر سالم از آب خارج شدند و شش نفر جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.