صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / فرماندار هرسین: ساکنان ۸ روستای سیل زده به خانه‌هایشان برگشتند
فرماندار هرسین: ساکنان ۸ روستای سیل زده به خانه‌هایشان برگشتند

فرماندار هرسین: ساکنان ۸ روستای سیل زده به خانه‌هایشان برگشتند

فرماندار شهرستان هرسین از بازگشایی مسیرهای تردد هشت روستای این شهرستان که در محاصره سیل گرفتار شده بودند، خبر داد.

خسارت سیل به بخش شاهیوند خرم آباد

امیر شاه آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به خسارت ۱۶ روستای این شهرستان در سیل اخیر، گفت: از این تعداد هشت روستا در محاصره کامل سیل قرار گرفتند، طوری که راه دسترسی به آنها قطع شده بود.

وی افزود: با فروکش کردن سطح آب و تلاش نیروهای خدمات رسان و امدادگر در حال حاضر راه دسترسی این هشت روستا بازگشایی شده است.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: تردد در مسیر این هشت روستا تنها با تراکتور و خودروهای سنگین امکان پذیر است و امکان گرفتار شدن خودروهای سبک در گل و لای مسیر همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارزیابی خسارات سیل در شهرستان در حال انجام است، گفت: امروز نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین از مناطق سیل زده شهرستان بازدید داشتند و تسریع در رسیدگی به امور سیل زدگان در دستور کار قرار گرفت.

شاه آبادی از بازگشت ساکنان روستاهای سیل زده به خانه‌هایشان خبر داد وافزود: اوضاع تحت کنترل است و کار پاکسازی روستاها از سیلاب توسط نیروهای خدمات رسان و خود ساکنین روستاها در حال انجام است.

وی از تهیه علوفه برای دام‌های روستاهای سیل زده توسط جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: این علوفه در حال توزیع است و سایر دستگاه‌ها نیز پای کار هستند تا هرچه زودتر شرایط این روستاها به وضعیت عادی برگردد و بتوانیم برآورد دقیقی از میزان خسارت داشته باشیم.

 
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.