صفحه اصلی / استان ها / همدان / “شاه دزد” در همدان به دام افتاد
“شاه دزد” در همدان به دام افتاد

“شاه دزد” در همدان به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری فردی که از همکار خود سرقت کرده بود، خبر داد.

سارق سرقت هند

سرهنگ جمشید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: شاکی پس از تماس با فوریت‌های پلیسی مدعی شد که از منزلش واقع در شهرک مدرس کالاهای با ارزشی چون تابلوفرش، اتو، تلفن همراه و تبلت و مبلغ ۱۵۲ میلیون ریال پول نقد به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه شاکی به مدت ۶ روز مسافرت بود و پس از بازگشت، با منزل نامرتب روبرو می‌شود، ادامه داد: با اعلام گزارش و حضور ماموران کلانتری ۱۲ و کارشناسان دایره تجسس پس از تحقیقات،  آنها به این نتیجه رسیدند که سارق با استفاده از کلید وارد منزل شده و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر مردی نمایان شد که صاحب خانه او را می‌شناخت.

سرهنگ باقری تصریح کرد: مالباخته ادعا کرد که آن تصویر دوست و همکار وی بوده که پس از سفر به همراه فرد دیگری وارد خانه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات شاکی، متهم در محل کارش بازداشت شد که پس از دستگیری اعتراف به سرقت از منزل همکار خودش کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه متهم مدعی بود که مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به همکارش بدهکار بوده، عنوان کرد: متهم طی معاملاتی با همکارش مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به او بدهکار شده و شاکی بابت این قرض از دوستش سفته می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت مالی وخیم متهم، او به فکر سرقت سفته‌ها از منزل مال باخته افتاده و برای این کار از پسرعمه خود که سابقه دار است کمک می‌خواهد و با او به سرقت می‌رود.

سرهنگ باقری با اشاره به اظهارات متهم که وی سابقه سرقت نداشته، گفت: متهم برای سرقت از منزل همکارش قبل از مسافرت او، به بهانه‌ای خودرو مال‌باخته را به امانت گرفته و چون می‌دانست دسته کلید منزل و خودروی او همراه با هم است با خیال راحت از روی کلید منزل او کلیدی ساخته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان بیان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با راهنمایی متهم توانستند متهم ردیف دوم را شناسایی و وی را در منزلش بازداشت و بخشی از اموال مسروقه را در منزل او کشف کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.