صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / امدادرسانی بالگردهای ارتش به سیل زدگان آق قلا و گمیشان
امدادرسانی بالگردهای ارتش به سیل زدگان آق قلا و گمیشان

فرمانده هوادریای ارتش خبر داد؛

امدادرسانی بالگردهای ارتش به سیل زدگان آق قلا و گمیشان

فرمانده هوادریای ارتش گفت: بالگردهای ما در دو هفته اخیر از صبح تا غروب به طور مداوم به امدادرسانی مردم سیل زده مناطق آق قلا و گمیشان پرداختند.

ورود هواپیمای ارتش حامل محموله اقلام کمکی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار دوم منصور روح الامینی با اشاره به امدادرسانی ارتش به مناطق سیل زده، گفت: ۴ فروند هواپیمای اف ۲۷ و بالگردای بی ۲۱۲ به همراه تکاوران، غواصان، تجهیزات امداد و نجات و ۱۶ قایق برای کمک رسانی به اهواز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تجهیزات در اهواز مستقر هستند، ادامه داد: تجهیزات مورد اشاره در حال کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های خوزستان و جنوب لرستان هستند.

روح الامینی با بیان اینکه بنا به نیاز ستاد مدیریت بحران در هر نقطه‌ای امدادرسانی می‌کنیم، افزود: تجهیزات هوادریای نداجا در اهواز مستقر شده و از آن استان امدادرسانی‌ها مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به امدادرسانی‌های صورت گرفته در استان گلستان، افزود: دو فروند بالگردای بی ۲۱۲ به مدت ۱۳ روز در مناطق سیل زده مستقر و ۷۵ ساعت پرواز و ۱۸۰ سورتی پرواز انجام دادند.

روح الامینی با بیان اینکه بالگردهای هوادریای نیروی دریایی ارتش موادغذایی، آب و کمک‌های لازم را به مناطق سیل زده انتقال دادند، اضافه کرد: بالگردهای ما طی این مدت از طلوع آفتاب تا غروب خورشید به طور مداوم به امدادرسانی مردم سیل زده مناطق آق قلا و گمیشان پرداختند.

وی به اقدام بارز هوادریای نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: انتقال لوازم و تجهیزات شناور توسط وسائل پروازی برای اولین بار بود که به مناطق سیل زده انجام شد.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قایق‌های امداد و نجات برای اولین بار با سریع‌ترین حالت ممکن توسط هواپیمای اف ۲۷ و بالگردهای‌ای بی ۲۱۲ به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.