صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / ترک برداشتن منازل کوی سیدخلف اهواز/ هشدار تخلیه به ساکنان منازل پرخطر
ترک برداشتن منازل کوی سیدخلف اهواز/ هشدار تخلیه به ساکنان منازل پرخطر

شهردار اهواز خبر داد

ترک برداشتن منازل کوی سیدخلف اهواز/ هشدار تخلیه به ساکنان منازل پرخطر

شهردار اهواز با اشاره به وارد شدن خسارت به دو باب منزل در کوی سید خلف، نسبت به لزوم تخلیه حدود ۴۰ منزل پرخطر این منطقه هشدار داد.

image.png

منصور کتانباف اظهار کرد: در منطقه کوی سید خلف حدود ۴۰ باب منزل وجود دارد که با ریختن نخاله ساختمانی در بستر رودخانه کارون ساخته شده‌اند. ساکنان این منازل باید بدانند شرایط مناسبی ندارند و از خطر پرهیز کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: اکنون آب رودخانه تنها یک متر با منازل فاصله دارد و نخاله قدرتی برای نگهداشت ساختمان ندارد. باید اهالی این منازل مراقبت کنند تا حادثه‌ای برای آنها رخ ندهد.

شهردار اهواز گفت: اماکنی برای اسکان اضطراری این خانوارها مهیا شده است که در آنجا اسکان یابند و بعد از رفع مشکل سیلاب به منازل خود برگردند.

کتانباف عنوان کرد: به کسانی که در کنار رودخانه نخاله ریخته و منازلی احداث کرده اند هشدارهای لازم جهت تخلیه منازل داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد محدودی از ساکنان این منازل جا به جا شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر بر اثر سیلاب برخی از این منازل ترک برداشته اند. همچنین دو باب منزل دچار خسارت شده‌اند و احتمال وارد شدن خسارت به دیگر منازل وجود دارد.

شهردار اهواز گفت: ساکنان این منازل باید به فکر خودشان باشند و قبل از هر اتفاقی منازل خود را تخلیه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.