صفحه اصلی / استان ها / گلستان / آخرین وضعیت آبگرفتگی در آق‌قلا و گمیشان
آخرین وضعیت آبگرفتگی در آق‌قلا و گمیشان

آخرین وضعیت آبگرفتگی در آق‌قلا و گمیشان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: سطح آب گرگانرود افت کرده و سطح آبگرفتگی رو به فروکش کردن است.

image.png

مجتبی جمالی اظهار کرد: تخلیه آبگرفتگی در شهر آق قلا به جز دو محله عیدگاه و کل آباد آن هم بدلیل توپوگرافی زمین منطقه، انجام گرفته است. در این دو محله نیز آب در حال تخلیه بوده ولی سرعت آن کمتر است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه اغلب ادارات شهری در این منطقه واقع شده اند، افزود: پمپاژ و انتقال آب به کانال برای تخلیه سریع‌تر آب از این دو محله در حال انجام است.
جمالی خاطرنشان کرد: در دیگر نقاط شهر آق قلا آبگرفتگی از خیابان‌ها و کوچه‌ها رفع شده و تخلیه آب از منازل مسکونی با همکاری اهالی در حال انجام است.

سطح آب رو به فروکش کردن است
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در ادامه در خصوص وضعیت آبگرفتگی گمیشان، گفت: طی امروز و دیروز روند افزایش آبگرفتگی در این شهر متوقف شده و افزایش آبگرفتگی نداشتیم.
وی با بیان اینکه سطح آب گرگانرود افت کرده است، تصریح کرد: با لایروبی کانال اصلی شهر گمیشان و اقدامات دیگری که در اطراف شهر و گرگانرود انجام می‌شود، روند آبگرفتگی رو به کاهش است. امیدواریم طی چند روز آتی حداقل مناطق مسکونی از آب خالی شوند.
جمالی خاطرنشان کرد: از همراهی، صبوری و همکاری مردم تقدیر و تشکر می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم مدت زمان دیگری نیز همکاری و صبروی داشته باشند تا بتوانیم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و نیروهای مسلح مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.