صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / پیش بینی وزش باد شدید همراه با گردوخاک در خراسان جنوبی
پیش بینی وزش باد شدید همراه با گردوخاک در خراسان جنوبی

پیش بینی وزش باد شدید همراه با گردوخاک در خراسان جنوبی

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه وزش باد شدید همراه با گردوخاک در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می‌شود، گفت: با توجه به پیش بینی رگبار و رعد و برق در روز طبیعت از اتراق و چادر زدن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری شود.

سرعت وزش باد

جواد نخعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت روز یکشنبه تا پایان هفته در استان است لذا رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ و تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید همراه با گردوخاک در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می‌شود، گفت: با توجه به پیش بینی رگبار و رعد و برق در روز طبیعت از اتراق و چادر زدن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خراسان جنوبی افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به ویژه برای شمال، شمال غرب و بخش مرکزی استان و اختلال به علت وزش باد شدید و گردوخاک در تردد محورهای استان توصیه می‌شود تمهیدات لازم صورت گیرد.

نخعی با بیان اینکه از اواخر وقت دوشنبه کاهش دما در استان قابل پیش بینی است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با دمای سه درجه بالای صفر سردترین و طبس با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان بودند. همچنین در این مدت نیز کمینه و پیشینه دمای مرکز استان بین هشت و ۲۳ درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.