صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / انفجار دژ شهید باکری سوسنگرد برای انتقال آب به هورالعظیم

انفجار دژ شهید باکری سوسنگرد برای انتقال آب به هورالعظیم

فرمانده قرارگاه کربلا از انفجار دژ شهید باکری برای انتقال آب به هورالعظیم خبر داد.

سیل خوزستان

سردار احمد خادم سیدالشهدا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت سیلاب در مناطق خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در پنج منطقه استان خوزستان با همکاری ادارات، سازمان‌ها، نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی مشغول فعالیت هستیم.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: در شوش چند روستا به وسیله کامیون تخلیه شده و یک تانکر آبرسان نیز برای مردم شوش ارسال کرده‌ایم. در محور بامدژ نیز کامیون‌ها برای تخلیه روستاها و انتقال مردم اعزام و امکانات مهندسی نیز برای فعالیت‌های لازم ارسال شده است.

خادم سیدالشهدا گفت: بیل مکانیکی، بولدوزر و کمپرسی به شعیبیه شوشتر ارسال شده است. در سوسنگرد نیز با امکانات مهندسی و تخریب برخی از دژها از جمله انفجار دژ شهید باکری برای انتقال آب به سمت هورالعظیم اقدام کرده‌ایم تا برای شهرهای رفیع و سوسنگرد مشکلی پیش نیاید.

فرمانده قرارگاه کربلا افزود: با شرکت توسعه نیشکر برای آبگیری کانال‌های این شرکت جلسه برگزار شده تا در تمامی واحدهای این شرکت کانال‌ها آبگیری و بخشی از آورد رودخانه‌ها کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سه تیپ قرارگاه کربلا شامل تیپ حضرت مهدی دزفول، تیپ اهواز و تیپ ۶۴ الحدید به مناطق اعزام و مشغول خدمات‌رسانی در خوزستان هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.