صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / هشدار فرماندار ایذه درباره احتمال ناپدید شدن یک روستا
هشدار فرماندار ایذه درباره احتمال ناپدید شدن یک روستا

هشدار فرماندار ایذه درباره احتمال ناپدید شدن یک روستا

فرماندار ایذه از احتمال ناپدید شد روستای میراحمد غریبی‌ها در اثر بارندگی و رانش کوه خبر داد و نسبت به جابه‌جایی خانوارهای در معرض خطر هشدار داد.

تصاویر هوایی از مناطق سیل زده اطراف رود کارون

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به آخرین وضعیت روستای میراحمد غریبی‌ها که در خطر رانش زمین قرار دارد، اظهار کرد: روستای میراحمد غریبی‌ها ۱۲۰ خانوار دارد که ۵۰ خانوار در معرض خطر قرار دارند و باید همه خانوارهای ساکن در این روستا جابه‌جا شوند و تخلیه ۵۰ خانوار در معرض خطر در اولویت است.

وی افزود: در حال حاضر به این ۵۰ خانوار اعلام کرده‌ایم که در طول مدت بارندگی باید منازل خود را تخلیه کنند که تعدادی منازل خود را ترک کرده‌ند و برخی در منزل مانده چ‌اند.

سمالی با اشاره به ناپدید شدن روستای آبیدک زیلایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به اینکه روستای میراحمد لب به لب با رودخانه کارون است و بارندگی‌ها شدید هستند احتمال ناپدید شدن روستای میراحمد غریبی‌ها نیز وجود وجود دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، چند روز پیش به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، روستای آبیدک زیلایی از توابع بویراحمد در پی رانش به زیر زمین فرو رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.