صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / سرلشکر جعفری: انفجار خط آهن آق‌قلا برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود
سرلشکر جعفری: انفجار خط آهن آق‌قلا برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود

در بازدید از مناطق سیل زده گلستان

سرلشکر جعفری: انفجار خط آهن آق‌قلا برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود

فرمانده کل سپاه درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، اظهار کرد: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل‌زده آق قلا درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، گفت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر مؤثر بود. این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

وی افزود: متأسفانه ورودی‌های آب با بارش‌هایی که رخ داد و برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه به امر تخلیه آب کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر بقیه دستگاه‌های دولتی امکانات خود را به اندازه نیروهای مردمی، بسیج، سپاه ارتش و سایر نیروهای مسلح، پای کار بیاورند؛ سریع‌تر این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.