صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / ۳۲ شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت
۳۲ شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت

۳۲ شناور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت

طی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دستور امیر سرتیپ حاتمی مبنی بر آمادگی سازمان های تابعه وزارت دفاع برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان های مازندران و گلستان، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نسبت به آماده سازی ۳۲ فروند شناور در راستای تسریع روند امداد رسانی اقدام کرد.

شناور

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار رستگاری مدیر عامل این سازمان در این رابطه اظهار داشت: نیروهای سازمان صنایع دریایی برابر این دستور از همان لحظه وقوع سیل در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری با همه امکانات خود وارد میدان شدند تا بتوانند در امر امداد رسانی نقش خود را به نحو صحیح ایفا نمایند.

وی به همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با سازمان های امدادرسان اشاره کرد و افزود: بیشترین خسارت به اموال و مزارع کشاورزی مردم وارد شده است و تلاش کردیم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر آلام آسیب دیدگان را کاهش دهیم.

وی گفت: نیروهای سازمان صنایع دریایی همزمان با آغاز بارش ها و جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده سازی ۳۲ شناور را در دستور کار خود قرار دادند تا در کنار سایر دستگاه های کشوری و لشکری  همراه مردم باشند.

امیر دریادار رستگاری با بیان اینکه شناورهای در اختیار گذاشته شده از نوع کانو و موتوری بوده اند، تصریح کرد: به دلیل شرایط سخت تردد مسیرهای غرقاب شده در مناطق آسیب دیده قایق های کانو توانستند در گذرگاه های باریک و معابر آب گرفته امداد رسانی را تسریع دهند.

وی خاطرنشان کرد: قایق های کانو با بدنه فایبر کلاس توانستند نقش خود را در جابه جایی نیروهای امدادی، کمک به مصدومین و حمل بار و تسریع توزیع مواد غذایی به خوبی ایفا کنند.

 انتهای پیام
 

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.