صفحه اصلی / استان ها / گیلان / مسئولان در شراط بحرانی مانند سیل و زلزله دقت عمل بیشتری داشته باشند
مسئولان در شراط بحرانی مانند سیل و زلزله دقت عمل بیشتری داشته باشند

امام جمعه رشت:

مسئولان در شراط بحرانی مانند سیل و زلزله دقت عمل بیشتری داشته باشند

امام جمعه رشت با اشاره به وقوع بلایای طبیعی در ایران مانند سیل و زلزله، عنوان کرد: مسئولان باید دقت عمل بیشتری داشته باشند در شرایط بحرانی خسارت های کمتری به مردم وارد شود.

امام جمعه رشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر رونق تولید تاکید فرمودند زیرا تولید داخلی راهگشای مشکلات اقتصادی خواهد بود و لذا حمایت از تولیدکنندگان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید نسبت به خرید کالای ایرانی ترغیب شوند، تصریح کرد: مردم با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید نسبت به خرید کالای داخلی اهتمام خواهند داشت و لذا تولیدکنندگان نیز کیفیت و کمیت تولیدات خود را در تراز کالاهای جهانی ارتقا دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم بی اعتمادی نسبت به آمریکا و اروپا، یادآور شد: غرب هرگز به فکر مردم دیگر کشورها نبوده و نیست و حمایت آمریکا از آل سعود نیز اهداف تجاری و اقتصادی دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استکبار جهانی سودی جز استعمار برای کشورها نداشته است، گفت: تاریخ نشان دهنده همه جنایت ها و خیانت های استکبار جهانی نسبت به ملت هاست و امروز حمایت آمریکا از اسرائیل نیز در راستای سیاست های ظالمانه غرب است.

وی اظهار کرد: غرب به دنبال خنجر از پشت زدن به ماست و هنوز خوی وحشی دارد. امروز جنایت‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد توسط نیروهای آل جهود و با چراغ سبز استکبار جهانی و در راس آن آمریکاست.

این کارشناس دینی نسبت به ترویج سبک زندگی غربی در ایران هشدار داد و گفت: ما با مردم آمریکا دشمنی نداریم اما به دولتمردان آنان بی اعتماد هستیم زیرا آنان با ملت ایران دشمنی می کنند البته استفاده از فناوری ها و پیشرفت های غرب اشکال ندارد و باید بومی سازی کنیم.

 فلاحتی با بیان اینکه پست های مسئولیتی باید دست افراد کاردان باشد، گفت: متاسفانه رشت هنور شهردار ندارد و لذا نمی‌توان انتظار داشت که مشکلات این شهر حل شود. از اعضای شورای شهر رشت می خواهم توجه بیشتری نسبت به عملکرد خود داشته باشند و به فکر مردم باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت تربیت و خودسازی در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: انبیا و اولیای الهی همواره بر تربیت انسان ها اهتمام داشتند و خواهان رسیدن انسان ها به سعادت بودند. امروز نیز اگر خانواده ها بر اساس آموزه های دینی و اسلامی نسبت به تربیت فرزندان خود اقدام کنند جامعه از آفات و آسیب‌ها مصون می‌ماند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.