صفحه اصلی / استان ها / زنجان / خروش سیل مهربانی‌ به گلستان
خروش سیل مهربانی‌ به گلستان

خروش سیل مهربانی‌ به گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحدهای صنعتی و صنفی استان زنجان با اهداء اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده در شمال کشور همدلی خود را با هموطنان آسیب‌دیده نشان دادند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور - خواف

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اولین ساعات اعلام آسیب دیدن تعدادی از شهرهای شمالی بر اثر سانحه سیل‌، اقلام مورد نیاز از طریق مراجع ذی‌صلاح استعلام شده و اهتمام لازم برای تامین این اقلام تلاش شد.

این مسئول ادامه داد: در اولین قدم یک شرکت اقلام تولیدی خود از قبیل انواع بیسکوئیت‌، کیک و شکلات به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را به استان گلستان ارسال کرد.

وی با اشاره به درخواست مراکز بهداشتی مناطق سیل‌زده در خصوص لزوم تامین نیازهای اقلام بهداشتی، افزود: یک شرکت دیگر که از سرمایه‌گذارهای خارجی استان است اقلام تولیدی خود شامل انواع پوشک، دستمال و رول‌های کاغذی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را به دو شهرستان گرگان و آق‌قلا ارسال کرد .

فغفوری نقش اصناف در تامین نیازهای مناطق سیل‌زده را ستودنی اعلام کرد و گفت: با همت نانوایان استان ۵۰ هزار قرص نان به استان‌های شمالی ارسال شد .

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، تصریح کرد: با برگزاری جلساتی با تشکل‌های صنعتی و صنفی، طی روزهای آتی کمک‌های جامعه تولید و تجارت استان جمع‌آوری و با اخذ نظر جمعیت هلال‌احمر، نسبت به ارسال آن به مناطق اعلامی اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنعتی استان آمادگی خود را برای تامین نیازهای اسکان و تغذیه مسافران نوروزی در شرایط اضطراری اعلام کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.