صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع سرقت در غرب استان تهران/ کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهریار
افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع سرقت در غرب استان تهران/  کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

افزایش ۱۴ درصدی کشف انواع سرقت در غرب استان تهران/ کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از افزایش ۱۴ درصدی کشفیات انواع سرقت و همچنین افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ در غرب استان تهران خبر داد.

سردار محسن خانچرلی در ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محسن خانچرلی در ششمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران، شاهد افزایش ۱۴ درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها از جمله منزل و خودرو از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، شاهد افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقان نسبت به هشت روز آغازین سال ۹۷ هستیم و پلیس با تمام توان در صحنه است تا شاهد امنیت مطلوبی در سطح شهرستان های غرب استان تهران در ایام نوروز باشیم.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهریار

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان شهریار خبر داد و افزود: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سوخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در صباشهر شهرستان شهریار شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و یک دستگاه کامیون تریلی نفتکش را که در حال خارج شدن از محل دپو سوخت های قاچاق بود را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از تریلی موفق به کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق شده و در ادامه به بازرسی از محل دپو سوخت پرداختند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند گفت: در بازرسی از محل دپو، ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز در مخزن نگهداری سوخت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشتند، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

براساس گزارش سایت پلیس،‌وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.