صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی سپاه به ۲۲ هزار نفر از هموطنان سیل‌زده گلستان
خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی سپاه به ۲۲ هزار نفر از هموطنان سیل‌زده گلستان

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد

خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی سپاه به ۲۲ هزار نفر از هموطنان سیل‌زده گلستان

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم سیل زده از خدمات بیمارستان صحرایی فوق تخصصی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آق‌قلا بهره‌مند شده اند.

بیمارستان صحرایی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر احمد اخوان در گفت‌وگویی با اشاره به حضور مستمر و جهادی یگان های بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده شمال کشور گفت: خدمات متنوع و گوناگونی در روزهای اخیر ارائه شده است و در این بیمارستان صحرایی همه تخصص‌ها و خدمات مورد نیاز مردم منطقه تامین شده است.

وی افزود: در این بیمارستان تخصص‌های مورد نیاز مردم منطقه مانند زنان، قلب، عفونی و ارتوپدی و بخش هایی مانند رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن سیار و ام‌آرآی نیز راه اندازی شده است.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: این بیمارستان دارای ۶۰ تخت بستری و آزمایشگاه است و بیش از ۵۵ نفر گروه پزشکی در این بیمارستان خدمات ارائه می‌دهند.

سردار اخوان گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم سیل زده از خدمات بیمارستان صحرایی فوق تخصصی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آق‌قلا بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به ارائه خدمات مطلوب در این بیمارستان، از امروز مراجعه مردم منطقه به آن افزایش چشمگیری یافته و اندازه ۴ روز قبلی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا هر زمان که لازم باشد برای خدمت رسانی به مردم عزیز استان های شمالی کشور در منطقه خواهیم ماند و این مهم را وظیفه خود می دانیم.

انتهای پیام
 

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.