صفحه اصلی / استان ها / زنجان / باید با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم
باید با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم

امام‌ جمعه زنجان با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌ها؛

باید با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم

امام جمعه زنجان با اشاره به سیل شمال کشور و درخواست از مردم برای کمک به سیل‌زدگان، خاطرنشان کرد: در شرایط این‌چنینی باید با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم و رفتار مردم شیراز در سخاوت و اسکان و تعمیر رایگان خودرو مسافران قابل تقدیر و تجلیل است.

امام جمعه زنجان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علی خاتمی، ظهر امروز در خطبه نماز جمعه، اظهار کرد: نهم فروردین مصادف با اشغال کشورمان توسط متفقین بود که در این روز نیروهای روسی مرقد امام رضا(ع) را به توپ بستند.

این مسئول با اشاره به روز زمین، ادامه داد: صهیونیست‌ها با حمایت و هدایت روباه پیر و مکار، انگلیس، زمین‌های فلسطینیان را کم‌کم خریده و فلسطینیان را از خانه‌های خود بیرون کردند.

وی افزود: با حمایت و هدایت استکبار جهانی رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی شکل گرفت و با سکوت مسلمانان و داعیه‌داران دنیای اسلام، دشمنان به اهداف شوم خود رسیدند و سرزمین‌های اسلامی را تصرف کردند.

خاتمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در مورد اینکه اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب‌نشینی کنید دشمن پیش‌روی خواهد کرد، گفت: امروز شاهد آن هستیم که در پی سکوت خادمان حرمین شریفین و کسانی که داعیه‌دار رهبری اسلامی هستند، دشمن حتی بلندی‌های جولان را هم به رژیم جعلی اسرائیل واگذار می‌کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حضور حماسی مردم ایران و رای تاریخی آن‌ها انتخاب و با خون صدها هزار شهید حفظ و حراست شده است و روز ۱۳ فروردین نیز روز آشتی با طبیعت نام دارد و همه این روزها از آن خداوند است و باید مراقب بود تا در این روز به باغات و مزارع مردم و کشاورزان آسیبی وارد نشود.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر اجرای خوب این برنامه، عنوان کرد: شعار امسال از جانب مقام معظم رهبری رونق تولید نام‌گذاری شده که در شش ماه گذشته در راستای حمایت از تولیدات داخلی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

خاتمی با بیان اینکه آمریکا به روشنی دشمنی خود را با کشورمان اعلام و علنی کرده است، تاکید کرد: نباید به دشمنان نظام و انقلاب دل ببندیم. اروپا نیز در کنار آمریکاست و این موضوع را در ماه‌های گذشته نشان داده است؛ چراکه آن‌ها ۹ ماه است که وقت‌کشی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز نگاه عده‌ای به بیرون و غرب است، اظهار کرد: باید حواسمان باشد که غرب و کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و نگاه‌ها باید به داخل کشور و توانمندی‌های داخل باشد علاوه‌بر آن باید به علم و عمل جوانان و متخصصان داخلی تکیه کنیم.

این مسئول با اشاره به سیل شمال کشور و درخواست از مردم برای کمک به سیل‌زدگان، خاطرنشان کرد: در شرایط این‌چنینی باید با سخاوت و بزرگی در کنار یکدیگر باشیم و رفتار مردم شیراز در سخاوت و اسکان و تعمیر رایگان خودرو مسافران قابل تقدیر و تجلیل است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.