صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / مسئولان اسباب تولید را فراهم کنند

امام جمعه موقت بجنورد:

مسئولان اسباب تولید را فراهم کنند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: در ساخت پروژه هایی همچون ساختمان‌سازی، راهسازی و ... باید توجه بیشتری شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی جاجرمی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه مشکلات، می تواند فرصتی برای درست کار کردن همگی باشد، اظهار کرد: بروز مشکلاتی از قیبل سیل باید فرصتی باشد تا با دقت بیشتری به کارهای ساختمان سازی، راهسازی و… رسیدگی کرد تا با وقوع کوچکترین مشکل، خسارت های زیادی به جامعه وارد نشود.

وی با تاکید براینکه در این شرایط( وقوع سیل در نقاطی از کشور) باید عیب و نقص ها برطرف شوند، ادامه داد: بارندگی های اخیر نعمت های الهی بودند و خداروشکر در سال جاری شاهد خشکسالی نخواهیم بود.

موسوی جاجرمی در ادامه با بیان اینکه رونق تولید بزرگترین عبادت و وظیفه مسئولان نظام در سال جدید است، تصریح کرد: وظیفه مسئولان است که اسباب تولید را فراهم کنند و همچنین برای مردم نیز این امر تکلیف الهی است و باید همگی در این مسئله کوشا باشیم.

امام جمعه موقت بجنورد پایه های نظام اسلامی را محکم دانست و گفت: کار، حرکت و پیشرفت از ویژگی های حکومت نبوی است و باید در نظام اسلامی نیز این ویژگی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد دستاوردهای بسیار زیادی باشیم.

به گفته وی نظام نبوی دستش را جلوی بیگانگان دراز نمی کند بلکه با اقتدار و عزت در تمام صحنه ها حضور پیدا میکند.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه ایمان، مهمترین شاخصه حکومت الهی است، عنوان کرد: اگر ایمان ایرانیان نبود نمی توانستیم در مقابل نظام بزرگ شاهنشاهی که قدرت های بزرگ دنیا از آن حمایت می کردند، پیروز شویم و این مسئله نشان از اهمیت ایمان دارد.

وی با اشاره به اینکه قسط و عدل نیز در نظام نبوی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است، بیان کرد: عدالت اجتماعی در جامعه کنونی باید افزایش یابد تا بتوانیم به الگوهای حکومتی خود که نظام های نبوی هستند، نزدیکتر شویم.

 امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید نیروسازی درستی انجام شود، اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان نیز از همین جهت است و باید برای ادامه جامعه اسلامی به کادرسازی و تربیت نیروهای جوان توجه بیشتری شود.

به گفته وی برای اینکه شخصی بتواند به درستی دیگران را هدایت کند، باید دارای فضایل اخلاقی باشد تا تلاش ها به نتیجه برسد. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.