چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / همدان / امام جمعه همدان: مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی است

امام جمعه همدان: مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی است

امام جمعه همدان گفت: مرگ بر آمریکا یک شعار اعتقادی و در راستای مبارزه با ظلم و کشورهای مستکبر است.

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر امروز در خطبه آیین سیاسی. عبادی نماز جمعه همدان اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی و به معنای مبارزه با استکبار علیه عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس است و در این شعار به هیچ عنوان با مردم آمریکا کاری نداریم چرا که ممکن است برخی از مردم آنها مستضعف باشند شعار مرگ بر آمریکا در راستای مبارزه با ظلم و کشورهای مستکبر است.

وی با اشاره به وقوع سیل اخیر بیان کرد: بسیاری از افراد معتقدند که گناه نیز عاملی در وقوع سیل است که این تفکر اشتباه بوده و البته من منکر و مخالف تاثیر گناه نیستم اما تنها و مهم‌ترین عامل وقوع بلایای طبیعی تنها گناهکاری نمی‌تواند باشد.

شعبانی با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از فضای مجازی در راستای تخریب اذهان عمومی خاطرنشان کرد: در پی وقوع حادثه دلخراش سیل بسیاری از افراد سعی دارند با نشر و پخش تصاویر کذب و نامربوط در فضای مجازی دولت را در یاری مردم سیل زده ناکار آمد جلوه دهند و موجب سلب اعتماد مردم شوند.

وی با بیان اینکه تلاش و خدمات‌دهی مردم و نیروهای انقلابی در یاری مردم سیل زده باید دیده شود عنوان کرد: از فضای مجازی گله‌مند هستم چرا که در نمایان کردن خدمات بزرگ و رسیدگی به مردم سیل زده ضعیف عمل کرده است. 

شعبانی اضافه کرد: اگر مدیریت به خوبی در مواقع بحران انجام شود شاهد کاهش تلفات بلایای طبیعی خواهیم بود .

وی با اشاره به ارسال هشت محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده یادآور شد: کمک‌های جهادی و دانشجویی و دیگر تشکل‌ها نمونه‌های بارزی از انسانیت و اقدامی قابل تقدیر است.

شعبانی در پایان  از استقرار ۲۷ پایگاه هلال احمر خبر داد و گفت: حضور نیروهای نظامی از جمله سپاه، ارتش و ناجا و همچنین کمیته امداد و هلال احمر در مناطق سیل زده از همان لحظه‌های ابتدایی وقوع سیل نشان‌دهنده آمادگی انها در خط مقدم یاری مردم سیل زده بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.