صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تمهیدات آتش نشانی تهران برای دربی ٩٨
تمهیدات آتش نشانی تهران برای دربی ٩٨

تمهیدات آتش نشانی تهران برای دربی ٩٨

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات آتش نشانی تهران را برای دربی ٩٨ پایتخت اعلام کرد.

در حاشیه شهرآورد ۸۸ تهران

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: شنبه ١٠ فروردین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که با توجه به این برگزاری این مسابقه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام تلاش و توان خود را جهت تامین ایمنی افراد حاضر در ورزشگاه به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر اینکه ١٣٠ ایستگاه آتش نشانی تهران در آمادگی کامل قرار دارند، ایستگاه شماره ٢٠ در مجموعه ورزشگاه آزادی مستقر خواهد شد. همچنین آتش نشانان نیز در ١۵ نقطه به همراه ١١ دستگاه سنگین، چهار دستگاه موتور سیکلت و یک گروه نجات در بخش های مختلف از جمله تقاطع، خیابان و اتوبان های منتهی به ورزشگاه آزادی، درب های ورودی و خروج، پارکینگ ها و.. مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به استقرار یک گروه نجات در پی برگزاری دربی ٩٨ نیز گفت: این گروه نجات که متشکل از ۴۵ آتش‌نشان است قبل از آغاز مسابقه تا پایان مسابقه و سپس تخلیه ورزشگاه و عادی شدن تردد در نقاط مشخص مستقر خواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: مدیران عملیاتی منطقه ورزشگاه آزادی نیز به همراه خودرو به صورت سیار گشت زنی خواهند کرد و مواردی که نیاز به امدادرسانی داشته باشند را اطلاع رسانی خواهند کرد.

ملکی در پایان از افرادی که قصد دارند برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند تقاضا کرد تا همکاری های لازم را با سازمان آتش‌نشانی داشته و در صورت مشاهده هر حادثه ای سریعا آن را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.