صفحه اصلی / استان ها / گلستان / آخرین وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان
آخرین وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان

آخرین وضعیت سیلاب در آق‌قلا و گمیشان

در یازدهمین روز از سیلاب گلستان، لایروبی محل اتصال گرگانرود به دریا به اتمام رسید تا آب با سرعت بیشتری وارد دریا شود.

نهمین روز سیل در استان گلستان - منطقه گمیشان

به گزارش کسب و کار نیوز-منطقه گلستان، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با ایجاد مسیرهای انحرافی، آبی که از آق قلا خارج می شود را به سمت دشت در مرز تغییر دادیم تا آب بیش از این به سمت گمیشان نرود.

وی بیان کرد: از روز گذشته تا بامداد امروز در بخشی از شهر آق قلا بدلیل افزایش حجم آب گرگانرود در پی بارش های اخیر و ذوب برف در ارتفاعات، حدود ۱۰ سانتیمتر افزایش ارتفاع آب را داشتیم.

چراغعلی تاکید کرد:‌ همه نیروها تلاش دارند که با مهار آب، خسارت بیشتری به شهر وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در خصوص وضعیت گمیشان، گفت: نیروهای ارتش و سپاه در تلاش هستند تا راه ارتباط زمینی از خواجه نفس به گمیشان را برقرار کنند. در حال حاضر راه سیمین شهر به گمیشان بدلیل بالاآمدن سطح آب، تنها با خودروهای شاسی بلند انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: شامگاه گذشته در بخشی از شهر گمیشان ارتفاع آب افزایش یافت و مشکلاتی افزونی را برای مردم آن بخش از شهر ایجاد کرد.

چراغعلی یک خبر خوش هم داد وگفت: در آخرین ساعات شب گذشته لایروبی دهانه گرگانرود به اتمام رسید و مسیر اتصال دریا به گرگانرود تسهیل شد تا  آب با سرعت بیشتری وارد دریا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: رفت و آمد در مسیر گرگان به آق قلا با فروکش کردن حجم قابل توجهی از آب تسهیل شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.