صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تمرکز اقدامات در مناطق سیل‌زده کاهش آسیب‌ها و خسارت‌ها باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تمرکز اقدامات در مناطق سیل‌زده کاهش آسیب‌ها و خسارت‌ها باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اقدامات در مناطق سیل زده را باید به سمت کاهش آسیب ها، صدمات و خسارات متمرکز کرد.

خانزادی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر دریادار حسین خانزادی در بدو ورود به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش های زیادی توسط مردم، بخش های دولتی و خصوصی و مجموعه نیروهای مسلح در مناطق سیل زده گلستان انجام شد و نیروی دریایی نیز از ابتدای این واقعه پای کار بود.

وی افزود: بالگردها، امکانات درمانی، غواصی، قایق ها و سایر ظرفیت هایی که می توانست در مرحله اول سیلاب کمک رسان مردم باشد، به منطقه وارد شد.

خانزادی تصریح کرد:‌ در بازدیدی که امروز از منطقه خواهیم داشت،‌ موقعیت را به دقت بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چگونه می توان ظرفیت های نیروی دریایی و ملی را مجددا به سمت رفع گرفتگی های خروجی آب هدایت کرد تا خسارات شهر گمیشان که در محدوده خطر آبگرفتگی است، کاهش یابد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: باید اقدامات را به سمت اولویت هایی که آسیب ها و صدمات و خسارات را کاهش می دهد، متمرکز کرد. نباید به این موضوع لحظه و مقطعی نگاه کرد و نیاز به جریان پیوسته کمک است. ما در مجموعه نیروهای مسلح این تعهد را داریم که تا انتها در کنار مردم سیل زده باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه ظرفیت های دریای خزر در حوزه های ملی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، باید توسعه پیدا کند. امروز در دریای خزر با محدودیت بارج و کرین بارج برای جابجایی رسوبات دهانه رودخانه ها مواجه هستیم.

خانزادی تصریح کرد: در حادثه ناوشکن دماوند با این مشکل مواجه شدیم و بعد از آن برای حل این مشکل هدف گذاری شد و کرین بارج نیروی دریایی در حال ساخت است و امیدواریم ساخت آن در نیمه اول سال ۹۸ به اتمام برسد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی، خاطرنشان کرد: الان زمان این نیست که هر کسی در هر حوزه ای تقصیر را به گردن دیگری بگذارد، همه تلاش ها باید معطوف به حل مشکل بوجود آمده باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.