صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / دریای عمان نسبتا مواج است
دریای عمان نسبتا مواج است

دریای عمان نسبتا مواج است

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی امروز و ۲ روز آینده آسمان نواحی ساحلی صاف تا نیمه ابری و وزش باد ملایم در جریان است همچنین در برخی نقاط دریای عمان به نسبت مواج است .

دریای عمان

محمدرضا سالاری فنودی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر وزش باد ملایم، غبار صبحگاهی نیز پدیده غالب روزهای آینده نوار ساحلی استان است که با وزش باد ملایم همراه است.

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری با بیان اینکه شرایط جوی و دریایی برای ورود و خروج شناورها و امور پایلوتی با هماهنگی مرکز کنترل و ترافیک اداره کل بنادر و دریانوردی مساعد است، افزود: وضعیت جوی دریا برای تمامی امور صیادی نیز مناسب  ارزیابی می شود.

سالاری فنودی ادامه داد: وضعیت جوی و دریایی مسیر حرکتی شناورهای تجاری به سمت تمامی بنادر امارات (دبی) و دیگر بنادر خلیج فارس، بنادر عمان(مسقط)، پاکستان(کراچی) و هندوستان(بمبئی) مساعد است.

وی خاطرنشان کرد: تشکل های صیادی و سایر فعالان دریایی با احتیاط و تمهیدات لازم، می توانند به فعالیتهای صید و  صیادی ادامه دهند. از طرفی تردد شناورهای صیادی صنعتی و برودتی در عرض‌های پایین با هماهنگی با مراکز اطلاع رسان همراه باشد.

دبیر تهک دریایی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دریانوردان استان می توانند در صورت بروز مشکل یا اطلاع رسانی حواث دریایی به شماره تماس ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی (MRCC) تماس بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.