صفحه اصلی / استان ها / زنجان / توقف اتوبوسی با بار گردو و پارچه قاچاق در زنجان

توقف اتوبوسی با بار گردو و پارچه قاچاق در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کشف دو محموله قاچاق و دستگیری سارقان طلای زنان و کودکان خبر داد.

گردو

به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه زنجان، سرهنگ رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

این مسئول ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان خرمدره در حین کنترل خودروهای عبوری در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند در یک عملیات یک دستگاه  کامیون و سواری پژو ۴۰۵ را در اتوبان “زنجان – قزوین” شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها بیش از ۱۳ هزار انواع داروی غیر مجاز و ۶۳ حلقه لاستیک قاچاق را کشف کردند.

جهانبخش تصریح کرد: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف‌شده، بیش از یک میلیارد  و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا  ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در اتوبان زنجان – قزوین شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف این اتوبوس در بازرسی بیش از یک تن گردو و ۱۱۴۸ ثوب انواع البسه قاچاق را کشف کردند که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جهانبخش با اشاره به دستگیری سارقان طلای کودکان در ابهر گفت: سه سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت طلای کودکان و زنان می‌کردند در ابهر در دام پلیس گرفتار شدند.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از سرقت طلا، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز که در بررسی‌های صورت گرفته ۳ سارق که اقدام به سرقت طلاهای زنان و کودکان در منزل و معابر می‌کردند را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند که پس از دستگیری متهمان اموال مسروقه کشف و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند .

جهانبخش گفت: پلیس درباره مراقبت از اموال به ویژه کودکان به منظور پیشگیری از سرقت طلای آنان هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه داده و انتظار دارد خانواده ها نیز نسبت به این موضوع هوشیاری و توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان خود را برای بازی در کوچه و خیابان تنها رها نکنند و حتی در پارک‌ها و فضاهای تفریحی نیز مراقب فرزندان خود باشند تا فرصت سوء استفاده برای افراد معتاد و سارقان خیابانی فراهم نشود .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.