صفحه اصلی / استان ها / فارس / برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود سیل شیراز ماهی بگیرند

رییس شورای شهر شیراز:

برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود سیل شیراز ماهی بگیرند

رییس شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است برخی با اظهارات مغرضانه تلاش ‌می‌کنند از آب گل آلود شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند .

جاری شدن سیل در شیراز

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احمدرضا دستغیب با اشاره به حادثه سیل اخیر شیراز گفت: حادثه فاجعه باری در شیراز رقم خورد که منجر به درگذشت جمعی از هم‌وطنان و شهروندان شد لذا بررسی علل آن و برخورد با این علل به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده ضروری است .

دستغیب گفت: شورای اسلامی شهر شیراز، کمیته ویژه حقیقت یاب با حضور پنج عضو شورا تشکیل داده که از روز پس از حادثه در حال بررسی علت موضوع است .

رییس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: اظهار نظر در مورد علت حادثه کار ساده‌ای نیست بنابراین تیم‌های کارشناسی از شهرداری و استانداری، نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی منابع طبیعی، دانشگاه‌های شیراز و وزارت راه و شهرسازی و مهندسان مشاور فراخوانده شده‌اند تا با بررسی ابعاد موضوع، نظر کارشناسی خود را به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز ارائه کنند .

وی با انتقاد از برخی اظهارات درخصوص علل حادثه سیل دروازه قرآن گفت: برخی افراد مسئول و غیر مسئول در لحظه بروز سیل اظهارات شتابزده‌ای داشتند که هیچ مبنای علمی و قضایی ندارد و برخی نیز با اظهارات مغرضانه تلاش ‌می‌کنند از آب گل آلود سیل شیراز برای انتخابات آینده ماهی بگیرند .

دستغیب با قدردانی از تلاش همه کارکنان و مدیران شهرداری و دیگر دستگاههای امدادی و نظامی که در حین حادثه حضور داشتند، گفت: موضوع سیل شیراز باید در سه مقطع قبل از بروز سیل، حین سیل و بعد از آن مورد بررسی ومداقه کارشناسان قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه شورای شهر شیراز از انتقاد منصفانه استقبال می‌کند، افزود: اجازه نخواهیم حقی از مردم ضایع شود و با هر کس در انجام ماموریت خود قصور داشته باشد، برخورد کرده و به مردم معرفی خواهیم کرد اما این نباید به فرصتی برای اغراض سیاسی افراد ورشکسته منجر شود .

دستغیب ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از افرادی که در انتخابات‌های گذشته شکست سنگینی خوردند و دست خود را از صندلی‌های سبز مجلس کوتاه می‌بینند، در آستانه انتخابات سال ۹۸ خون مردم مظلوم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار داده‌اند .

رییس شورای شیراز ادامه داد: بین مسئولان استان و شهری، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای رسیدن به نتیجه‌ای مشخص از علت سیل همدلی و همراهی وجود دارد و با اظهارات مغرضانه سیاسی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد .

دستغیب اظهار امیدواری کرد کمیته حقیقت یاب شورای اسلامی شهر شیراز در زمان مناسب نظرات کارشناسی را در صحن علنی شورای شهر ارائه کند .

براساس گزارش روابط عمومی وابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، وی همچنین از همراهی و همکاری استاندار و همه نیروهای اجرایی و خدمات شهری شهرداری و امدادی، آتش نشانی، ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، گروههای مردمی از جمله تیم آفرود شیراز، سمن‌ها و جرثقیل‌داران، یاوران شورای شهر، متولیان اماکن مذهبی، مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های برق، اب، مخابرات، نمایشگاه بین‌المللی فارس قدردانی کرد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.